487 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

CHAT på motorcykelgalleri - kig her! CHAT på motorcykelgalleri - kig her!

Lige en reminder mere, så dem der ikke så tråden igår, nu kan se at der er kommet en chat herind smiley

** FOR BEGYNDERE/UERFARNE **
I kan enten gå ind på www.thuesen.biz/chat (kræver Java) og benytte den webbaseret chat, eller I kan følge denne guide, til at downloade programmet "mIRC"
(link fjernet)
- Der hvor guiden skriver "/j armsved.com" under "enable perform on connect", der skal I skrive "/j #motorcykelgalleri" (uden quotes " " )

Følg derefter resten af guiden, så logger I på chatkanalen og kan snakke med de andre derinde smiley

** FOR DE ERFARNE **
Kanalen hedder #motorcykelgalleri på quakenet.

Hvis der er spørgsmål, så bare skriv her i tråden - ellers hedder jeg "supra06" inde på chatkanalen.

Nu håber jeg at nogen af jer har interesse for det, ellers går den nok hurtig død smiley

Der er nok ikke så meget gang i chatten på det her tidspunkt af dagen, men iaftes var der godt gang i den - allerede 3 timer efter jeg havde oprettet den første tråd iaftes, var vi oppe på 20 (!) brugere på chatten. - Der blev diskuteret en masse spændende ting, bl.a. hvordan man laver wheelies smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CHAT på motorcykelgalleri - kig her!
Kommentér på:
CHAT på motorcykelgalleri - kig her!

Annonce