CHAT på motorcykelgalleri - kig her! CHAT på motorcykelgalleri - kig her!
Lige en reminder mere, så dem der ikke så tråden igår, nu kan se at der er kommet en chat herind
** FOR BEGYNDERE/UERFARNE **
I kan enten gå ind på www.thuesen.biz/chat (kræver Java) og benytte den webbaseret chat, eller I kan følge denne guide, til at downloade programmet "mIRC"
(link fjernet)
- Der hvor guiden skriver "/j armsved.com" under "enable perform on connect", der skal I skrive "/j #motorcykelgalleri" (uden quotes " " )
Følg derefter resten af guiden, så logger I på chatkanalen og kan snakke med de andre derinde
** FOR DE ERFARNE **
Kanalen hedder #motorcykelgalleri på quakenet.
Hvis der er spørgsmål, så bare skriv her i tråden - ellers hedder jeg "supra06" inde på chatkanalen.
Nu håber jeg at nogen af jer har interesse for det, ellers går den nok hurtig død
Der er nok ikke så meget gang i chatten på det her tidspunkt af dagen, men iaftes var der godt gang i den - allerede 3 timer efter jeg havde oprettet den første tråd iaftes, var vi oppe på 20 (!) brugere på chatten. - Der blev diskuteret en masse spændende ting, bl.a. hvordan man laver wheelies
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Du kan bare gå ind på www.thuesen.biz/chat - og så gøre hvad der står, indtaste et brugernavn/nickname (du bestemmer selv hvilket) - og så tryk på knappen, så er du inde.
Det kræver at du har Java installeret på din computer, som kan hentes gratis her www.sun.com ("get it now" nede i højre hjørne)
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Mvh. Rune
jul 2004
Chatten kører over port 6667, så det kan også være den er spærret i jeres firewall/router
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Mvh. Rune
jul 2004
CHAT på motorcykelgalleri - kig her!