971 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Emsige betjente - øv Emsige betjente - øv

Nå -nu er man endelig ved at få varmen her 3 dage efter bakketuren. Desværre må jeg konstatere at der er kommet andre boller på suppen mht. vores venner med blå blink. Jeg syntes nu det er lidt synd hvis de skal være så pernippen på en dag hvor bakken åbner. Tidligere kunne man næsten gøre hvad man ville ( indenfor rimelighedens grænser) men i år er det som om vi nærmest betragtes som nogle rullende pushere fra cristiania.
Hvis det ikke var for en utrolig flink mand fra bilinspektionen, havde jeg stået der endnu og diskuteret typegodkendelser og lignende med Helge betjent.
Jeg håber de kommer på andre tanker i løbet af sommeren - ellers må man jo køre til tyskland og afreagere lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emsige betjente - øv
  • #1   5. apr 2004 Ja jeg tænker på om det er fordi mange af dem kun har deres arbejds mc og køre på, også skal vi lige ned på jorden, fordi vi har fede private cykler...Var lige kommet til Århus igår inden en anden emsig betjent mente jeg larmer fro meget... HA tænker man så.. jeg kørte faktisk rigtig stille og roligt..så kunne de jo ik lave andet.. alle ha sku da andre potter på.. samt mon de stopper Hans på 60 som har købt en royal star..de larmer sku da også når de får. gas... men ja tak 500 kr i statskassen... ;(

• #2   5. apr 2004 Jan N du burde jo bare kræve at han fik den målt mht til støj, han kan ikke på baggrund af bare det at hører din mc bedømme om den larmer for meget, der er en del regler der spiller ind der osv. Jeg tror faktisk at din mc må larme op til 87 db eller sådan og alt dette er på en vis afstand, fart osv. Bliver jeg nogensinde stoppet af en Betjent der tror han er uddannet mc mekaniker så vil jeg sku diskuter med ham indtil han sender mig en tur i synshallen, det er jo billigere hehe:)
    Jeg ser dog ikke noget problem i at de stopper folk der skal lege og kører pong inde i byer, bevares jeg er selv en af dem og bliver jeg stoppet på grund af det må jeg jo bare tage bøden som en mand.

• #3   5. apr 2004 blev selv stoppet 6 gange på 6 uger sidste år vilket efterfølgende resuleterede i at jeg ikke ville stoppe mere for det var sku ligemeget om man hade gjordt noget eller ej så skulle man have en bøde af en eller anden art blev sågar kaldt til syn pga mangelende bagskærm men tog den i retten og fik medhold men skulle aligevel betale bøden, vis de prøver at stoppe mig i bil køre jeg fra dem og det har de sku selv været skyld i

• #4   5. apr 2004 Ja måske man skulle tvinge ham til at kalde en til syn... smiley Han snakkede nemlig også om 86 db og mente min larmede ihvertfald 100 !!
    Så sent som i dag i Århus C var der en civil og off mc betjent efter mig.. men slap af med dem i lyskryds.. hva fanden sker der lige..

• #5   5. apr 2004 jeg tror jeg vil dig ret Jan. Jeg har jo selv en der brummer lidt, men er godtnok ikke blevet stoppet endnu. Men det kommer vel på et tidspunkt, Vores ven har lige fået den nye ZX10R (fed kværn iøvrigt) og der var en betjent der råbte ham an ovre fra politi-stationen i vores lille by. Og sagde at der ikke var bagskærm på den, HALLO betjent den er typegodkendt sån. Ergo skal der heller ikke være nogen og den regel med bagskærm eksisterer ikke mere. Jeg kan ikke snuppe når sådan en uvidende skranepave ævler om noget han ikke ved en skid om, og dem er der desværre nogle stykker af. Men heldigvis er der flest fornuftige betjente (min opfattelse og erfaring. måske held jeg ved det ikke) Har selv en betjent som nabo som er en fin fyr så de findes...:-)
    mvh.
    Ronni G.

• #6   5. apr 2004 Allan A: Hvilken bil har du, siden du kan køre fra strisserner) smiley

Mvh
    Martin

• #7   5. apr 2004 Og når alt kommer til alt så er de drengerøve af nogle betjente jo ikke til en skid alligevel.. Hvor mange har set de samme betjente med for små underbukser stoppe en HD med fri udblæsning?!? Hvis vores ven på HD har et mærke af en vis kaliber på ryggen! Nobody! Hvem siger det mest om?
    Bentbejtent..ta dig nu af de ting som er et problem og skru ned for det snæversynet ævl. Er det så slemt at køre med larmerør og uden bagskærm??? Eller er det det at nogen væler at bruge 150.000+ på en HD eller 4-cylindret vræler? I dont get it!

• #8   6. apr 2004 Ja den er da helt gak med 5 - 0 ....

Jeg skulle lige køre bakken ind, og d var første gang.
    Jeg "smuttede" lige rundt om 3 biler for at komme op og følges med nogle andre mc´er, men så blev jeg pænt bedt om at sponsorere 1500 til statskassen. Da Hr. emsig så at min plade var en smule bøjet, var han lige ved at eksplodere. Det var jo helt galt.. smiley . Hej Allan : Jeg hælder også lidt til den der med at køre fra dem ..

• #9   6. apr 2004 Hehe Jan han mente den larmede 100db!!, jamen så er manden jo fatsvag, 100db er eddertæske meget, rigtig rigtig høj, Jeg er rimlig sikkert på du skal kører for fri udblæsning for at nå den styrke. Men det beviser jo bare hvad de ved om det.

• #10   6. apr 2004 hmm, 2000 kr for nogle brugte org potter til TL´eren også er alt betalt. men men men vil ik af med mine Micron.. Kan man ikke tage et sted hen og få målt db ??

• #11   6. apr 2004 Jeg ved at synshallen har en måler....:-))

• #12   7. apr 2004 Nu er jeg ved, efter en halv dag at ha snakket med all mulige folk og gnasket rejler og love, at være ekspert på støj på vores mc´ere og har fundet udaf min skal være på max 94 db ved 4250 rpm... Så tager jeg chancen i en synshal.. smiley

Kommentér på:
Emsige betjente - øv

Annonce