Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PAS på farten venner!! Max gas med kontrol
  • #1   13. apr 2015 Så må man jo bare dukke sig på raketten, og klappe nrpladen op smiley smiley

• #2   13. apr 2015 Haha smiley

• #3   13. apr 2015 "For høj fart er nemlig den hyppigste grund til en trafikulykke."

Det er utroligt hvordan sådan et statement (som desuden ikke passer) kan dække over endnu en ekstra skat.
    Var de vogne ikke bestilt for at stille op de udsatte steder?? Eller er det allerede glemt igen....

Jeg har personligt intet imod fotovogne, hvis det blev gjort på et fair niveau og ikke sat op som en "fælde". Sæt dem foran hver skole og børnehave eller sportsanlæg.. Eller bolt dem til jorden der.. Men det med at sætte dem nede for enden af en bakke, hvor der skal bremses for at holde farten nede til en i forvejen for lav hastighedsgrænse. Eller 2 meter bag et byzone skilt fra 80 til 50 selvom der stadig ikke er et hus i nærheden... Er så meningsløse penge......

• #4   13. apr 2015 det hedder "let foden" .. Den bruger vi alligevel kun til at bremse med smiley

• #5   13. apr 2015 Enig med dig Nick... Jeg fik 3000 kr i bøde + klip i en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannng strækning på en landevej der lige var begyndt at gå ned ad bakken kl 8 om morgen i bøhland, hvor der ingen biler kørte og hvor der ingen huse var i nærheden. Jeg tror nærmest at i Sahara ørken ville der være mere trafikeret. Jeg kørte 80 hele vejen, men blev lige distraheret 1 sekund hvor jeg kom op på 104 og baaaaannnggggg!!!!!! 3000 bob.. Come on!!!! Som Nick skriver.. Stil fotovogne der hvor det er nødvendigt. Tæt på skoler eller meget trafikerede veje.. Og så må i komme med alle mulige scenarioer som kunne have sket i det sekund hvor jeg var distraheret, men for pokkers da... Chancen for at det kunne have gået galt på den vej, var 1-10.0000000000. Så stil fotovogne der hvor chancerne er højere i stedet for. Det ville være forbegygende, i stedet for at stille et kamera op hvor der ikke sker en skid.

• #6   13. apr 2015 desuden har deres argument for at kunne tage udstyret ud af bilerne jo været, at så kan de sætte det op, og måle på strækninger de ellers ikke kunne komme til at holde på.
    der hvor den holder i videoen kunne den sagtens have holdt ude på vejen og taget billeder almindeligt, men det handler om at gemme dem og snige sig til at give bøder i flæng i stedet for at vise de kontrollerer.
    det snigerri giver bare mere mistillid i befolkningen.

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #7   13. apr 2015 Ja, det er galt, når det på flere og flere områder er staten mod borgerne.

• #8   13. apr 2015 Brug fartkontrol på jeres mobil... smiley

• #9   13. apr 2015 syntes også de er gået for langt med de nye vogne.
    hvad er pointen med deres 3 fod ?, så de kan gemme bilen afvejen så man ikke opdager dem... jamen hvordan forhøjer det sikkerheden ?, du opdager dem ikke, ergo kører du lige hurtigt, så vil du stadig pløje ungerne ned som går i det meget farlige område som fotovognene holder i.

• #10   13. apr 2015 Lars R: du må ikke pille ved telefonen mens du kører bil/mc, det er en af de punkter jeg syntes er helt fair at give bøder for, man møder satme mange folk som ikke fatter en kæft fordi de sidder med snotten i mobilen "jeg har styr på det!"

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #12   13. apr 2015 Jo, noget må der gøres.

• #13   14. apr 2015 kan være man skal til at øve sig i at kaste lasso smiley

Kommentér på:
PAS på farten venner!! Max gas med kontrol

Annonce