Folk uden mc, fakere og andre useriøse Folk uden mc, fakere og andre useriøse
pjok der er herinde er jeg lidt træt af....!
Synes især det er synd at nogle herinde føler de er tvunget væk fordi andre har let adgang til at oprette en profil og derefter kan råbe op om alt muligt.
Synes også det fjerner en del af det specielle ved at det er et MCGalleri at folk uden mc kan oprette sig, og netop mange af de personer er lige præcis dem jeg ikke er glad for at se herinde. Dog med den undtagelse at jeg fuldt ud respekterer at man kan være motorcykelinteresseret og samtidig i en periode ikke selv have én!
Kort sagt: Er det ikke på tide vi får nogle ideer på banen til hvordan vi kan have et MCGalleri for motorcyklister med deres egen mc? Folk der er interesserede i at omgås hinanden og udveksle erfaringer og IKKE folk der sviner andre til, giver lave karakterer til mc de ville ønske de havde råd til at trække vejret i nærheden af, eller har annoncer der lyder "SV1000 købes hvis lettere brugt Nokia 3310, værdi 75000kr, kan indgå i handlen."
Jeg ved ikke meget om hvordan en side som denne skal drives, men hvis et adgangsgebyr på en 20'er kan hjælpe med at holde niveauet vil jeg godt give det for at oprette mig! og så ud med fakere og folk uden mc skal på prøvetid.
God ide, eller vrøvl? Meninger tak!
God weekend til alle - Allan
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 630
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 54
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Men ser egentlig ingen grund til at ændre noget .... slet ikke brugerbetaling osv.
Syntes siden køre bemærkelsesværdigt godt med selvjustits mm.
Lige bortset fra MotoRicos sag..... kom tilbage ellers har skrællingerne vundet...
Undskyld evt vrøvlen og og stavekaptajner ...har nydt humlen og rødvin i aften.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.111
hvor mange vil hurtigt droppe det, hvis det koster penge at lave en fakeProfil: MANGE!
Tror det kunne være en god ide... overskudet kunne tilmed gå til et gpdt formål!?
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 13 Emner: 34 Svar: 193
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Til gengæld er fakere og oversmarte "købmænd" træls!
Vi har heldigvis ikke meget af dette, og vi har langt hen ad vejen et godt Forum.
Personligt ville jeg ikke have problemer med at spendere en halvtredser el.lign. ved oprettelse, men om det vil holde marodører af den kaliber, der chikanerer f.eks.Moto Rico ude, det tvivler jeg stærkt på. Skal jeg være ærlig, er dette det eneste rigtig grelle tilfælde jeg har observeret - men jeg ser jo heller ikke alt
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 630
Jeg har intet imod at betale 20kr. Det er ikke lige det der vælter min økonomi
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 649
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 83
også er det jo ikk fordi der så mange useriøse brugere her inde som inde på scootergalleri.dk så kan ikk rigtig se hvad i brokker over. og desuden er markedet jo ind delt i katagorier så som:
mc
elektronik
styling osv. så man kan selv vælge hvad man vil kigge på
kunne forstå hvis det stod en den samme katagori at i så brokkede jer.
MVH. kenneth
feb 2005
Følger: 5 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 239
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 14 MC-er: 13 Emner: 34 Svar: 193
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 488
Har den mening at det kun er til besvær, man bør skrotte det, men det er nok også kun fordi jeg SELV er fuldstændig ligeglad med karakterer.
Prøvede det på bilgalleri, der er det nøjagtig det samme, og indrømmet....i starten gik man da op i hvilken karakter man fik, men det gik over.
Synes man bør skrotte det og lade folk skrive deres personlige kommentarer i tekst.....
At gøre det her til et lukket galleri kommer ikke til at ske og det er da også en mærkelig tanke!!!
Lad være med at gøre det her galleri til mere end det er ved at forestille dig at det kan blive et forum hvor alle kan lide alle.
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.124
Men samtidig som Michael [Slagelse] E, så kan man vel godt give en 20'er i oprettelses gebyr hvis man vil bruge det til noget, og samtidig tager det modet fra fakere.
Personligt ville jeg i hvert fald aldrig selv give penge for at oprette en fakeprofil, uanset hvor på nettet det er.
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 22
At der kommer en faker eller en salgsannonce ind en gang i mellem kan altså ikke bringe mit pis i kog.
Brugerbetaling er en dårlig ide. Det ender altid med at der kun er en lille flok sammenspiste brugere, der klapper hinanden på ryggen og er enige om at de er de eneste rigtige.
Jeg vil rent Principelt ikke betale for at være med i et forum. Så er der så mange andre steder jeg kan stille mine spørgsmål.
Sagen med moto rico er uheldig og ubehagelig for ham, men det sker så sjældent at det ikke er det store problem.
Jeg mener siden kører fint og læser altid med selvom jeg sjældent bidrager med kloge ord.
Peter
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 29
Får de ikke deres daglige dosis ekstra høje får de mindreværdskomplekser og skal hævne sig på "den skiderik" der sendte dem en total uretfærdig "høj".
Hvordan disse mennesker overlever ude i den virkelige verden forstår jeg ikke.
Desværre er det allerede næsten obligatorisk at oprette sin mc, ellers synes folk herinde åbenbart man er ligeså indbydende som en spedalsk på en nudiststrand. (Medmindre du spørger om hvilken pvc raket du skal vælge som din første mc)
PS. hvis man gør det obligatorisk at have en mc, hvad gør nybegyndere så, når de spørger om hvilke modeller der er værd at se på?
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.358
og syntes da også at dem der misbruger forumet hurtigt bliver stemt ud.....
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 87
Jeg er imod brugerbetaling, da jeg mest bruger siden bare til at kigge på andres mc´er og se efter arrangementer, og jeg tror at kun dem der bruger galleriet hver dag vil blive tilbage.
Synes ikke det er vigtigt med karaktererne, og systemet kunne godt afskaffes for min skyld, så er det som regel kun de seriøse der gider at skrive en kommentar og man kan samtidig få lidt god/dårlig kritik med på vejen...
Men vigtigst af alt for mig, IKKE brugerbetaling.
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 273
F.eks. lav en regle om at nye MC'er KUN bliver godkendt hvis det første billede på profiilen forestiller MC'en og et papskilt hvor der står "motorcykelgalleri.dk" og ens brugernavn... så kan folk ikke oprette en cykel der ikke er deres (eller som de ihvertfald selv har fotograferet)
Man kan jo allerede IKKE skrive kommentare på folks maskiner, ej heller give karaktere når man ikke har en MC oprettet, så problemet er vel ikke så stort.
Mht. til marked ville det nemt være løst hvis man f.eks. kun kunne smide en "vare" til salg når man havde været oprette i 30 dage, f.eks.
Værrer er det vel heller ikke..
Hilsen Morten (som kigger herind hver dag, uden at have en MC p.t.)
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
Vil godt lige understrege at det jeg havde skrevet var overdrevet for at fremme forståelsen. Alle mc er i mine øjne lige meget værd, nemlig deres ejeres glæde. Og at folk uden mc men MED INTERESSE er lige så velkomne som andre her.
Derimod er jeg træt af dem der ikke interesserer sig for mc, men kun er her for at smide provokerende kommentarer eller sælge deres soft-guns.
Så Administrator + hjælp: Kan MCG "trimmes" for de enkelte uønskede personer der er her? Jeg har startet dette fordi nogle i løbet af de sidste måneder herinde har skullet høre på ting der ikke passer i et offentligt forum, senest og værst med MotoRico. Og så irriterer "de andre" mig tilpas til at de såmænd også godt må ryge i processen...
Allan
jan 2005
jun 2006
det er jo ikke noget positivt syn der møder en når man opretter sig herinde! (med mindre man har en ganske alm. kedelig Gsx600)!!
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
jun 2006
jan 2005
Folk uden mc, fakere og andre useriøse