1.571 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mc uden afgift hvorfor ?? Mc uden afgift hvorfor ??

Jeg syntes man i større og større grad ser folk sælger cykler købt i tyskland uden afgift men hvad er tricket siden de hiver de maskiner hjem og så sælger den for ham som køber skal jo betale en afgift til staten .. hiver folk dem hjem finder ud af hov afgiften er for høj jeg sælger eller kan de køre på dem 1 sæson og så skyder de dem af inden man skal betale afgift eller ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc uden afgift hvorfor ??
  • #1   25. jun 2009 De køber dem uden afgift, da de ikke har råd til den MC de gerne vil have MED plader på. En måde at omgå systemet. Man kan lide det eller ej....jeg kan ikke.

• #2   25. jun 2009 Tror at der er flere ting i det.. Nogle opdager nok at de ikke har råd til afgiften alligevel. Nogle køber cyklen til bane. Nogle køber cyklen til reservedele. Nogle fortryder bare købet.. Tja...

• #3   25. jun 2009 Andre prøver evt at score lidt penge på det ..

• #4   25. jun 2009 Ja der er sikkert mange svar på det spørgsmål nogen bruger dem til race og nogen til reserve dele
    der er også nogen der lejer nogen prøveplader og triller en tur ind imellem smiley
    og så er der dem der bider i det sure æble og betaler afgiften på dem.

My 5 Cent.

• #5   25. jun 2009 Ja det sku ikke kun folk der ikke har råd jeg hiver lidt forskelligt hjem og tuerne en del på det plus jeg for fornøjelsen af at kører en del forskellige cykler hjem smiley

Desuden er der en stor besparelse på en del modeller så det kan sagtens betale sig at hive en hjem og betale afgift af den så den måske 10.000 billiger

• #6   25. jun 2009 Tuerne = tjerner

• #7   25. jun 2009 Med de priser mc sælges til nu med afgift, tror jeg ikke det kan svare sig at køre til tyskland og hente, folk har dumpet priserne på sin mc helt vildt lige for tiden, kigger man på dba m,v så er der rigtige gode køb at gøre.

• #8   25. jun 2009 Jan (z750 til salg): Priserne bliver jo vurderet ud fra brugtpriser i Danmark. Så jo, det kan godt svare sig. Det er ikke altid skat finder den rigtige pris til at starte med, men så sender man jo bare en velformuleret- og velargumenteret klage.

Kommentér på:
Mc uden afgift hvorfor ??

Annonce