{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Folk med mobil tlf på vejene {{forumTopicSubject}}

Når man nu køre på mc har man et fint udsynt til folk i biler.

Er overrasket over hvor mange mennesker der egentligt sidder og skriver SMS eller taler i tlf.

Man kan tydeligt se at de mister overblikket over de forskellige situationer.

I dag så jeg 5 biler i træk enten sidde og sms´e eller tale i tlf. Kan sku godt forstå at der sker uheld. De lavede den ene "gud ham foran bremer" episode efter den anden.

Det der virker helt "god nat" er at mange af dem i bilerne faktisk kører rundt i dyre biler og så kan de ikke engang ofre penge på enten et headset, bluetooth eller få det integreret i bil anlægget.

En beskeden udgift på måske 80 kr. kan reddet så meget. Måske et liv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk med mobil tlf på vejene
  • #1   31. aug 2006 ja måske de skulle tage at sætte noget mere ind over for det, for jeg oplever MEGET af det i århus, har enda oplevet der var en gut der råbte af mig fordi at han ikke kunne høre noget i telefonen da jeg holdte ved siden af han i et kryds, da jeg så kiggede over så jeg så det var en gammel kollega som jeg ikke kunne lide, der fik jeg så lige muligheden for at give ham finger nummer 3 hehe, noget jeg ALTID har ønsket mig siden han stak mig til chefen!!!!!!

• #2   31. aug 2006 Er helt enig i at folk er meget uopmærksom når de bruger deres mobil under kørslen!

Men har selv haft monteret håndfri i bilen! Og det hjælper ikke meget! Man har selvfølgelig nemmere ved at styre bilen! Men man er stadig uopmærksom!
    Der blev lavet en undersøgelse i uk om folk med håndfri kørte mindre galt end folk uden! Og resultatet var at de kørte lige meget galt! Da problemet er at det fjerner fokus fra trafiken at sanke i mobil

Så hvis men ikke er vidre motorisk udfordret så burde de være lige meget! Og hvis man skal skriver sms'er er det jo helt galt med håndfri! dog er det stadig lovligt!

/Kristian

• #3   31. aug 2006 Tja så tidligt som i dag kørte jeg bag en som jeg syntes kørte mærkeligt, køret op på siden og så at personen først snakkede i håndholdt mobil for derefter at sende sms. Det er ikke så mærkeligt at personen ikke kan føre bilen når der er travlt med så meget andet, ja kan godt forstå det går galt engang imellem ....

Martin...

• #4   31. aug 2006 Jeg kan anbefale at man geare 2 - 3 gear ned idet man overhaler :O)

de slingre så sjovt bagefter

• #5   31. aug 2006 Peter: jeg kører din stil og jeg venter gerne til de er mest uopmærksome så kommer min V2er for fuld klemme forbi i 3. gear haha fuck nogen af dem med vinduet nede slingere.

• #6   1. sep 2006 Årh hvad fanden.. det gør jeg sq oss' når jeg kører madkasse.

Kommentér på:
Folk med mobil tlf på vejene

Annonce