Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn osv
  • #1   29. aug 2006 Den skal godkendes til told og registreringssyn før du kan betale afgift af den.
    Motorcykler skal kun synes ved ejerskifte. Er den under 5 år gælder det første syn stadig. Er den 5-10 år gammel holder synet i 2 år. Er den mere end 10 år gammel holder synet et enkelt år.

• henrik m
    henrik m Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 39
    #2   29. aug 2006 så lad os nu sige jeg køber en der er ti år gammel så ska jeg syne den når jeg køber den og så først igen når jeg ska af med den igen?,

men hvis jeg nu får den told synet osv kan jeg så godt gå og bygge på den og måske sætte dele på som ik ka gå igennem syn osv ka jeg så godt betale afgiften og få plader uden de skal kigge på den igen?

• henrik m
    henrik m Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 39
    #4   29. aug 2006 ok men jeg mener bare at skifte lygter og evt kåber

• #7   30. aug 2006 Jeg har lige et andet spørgsmål.

Hvornår ved man at ens motorcykel skal til syn?

Jeg købte min Mito i Maj, og sælger sagde hvis jeg omreg. den inden for 18 dage, så skulle den ikke synes.

Men jeg ser flere af jer der skriver at den skal synes når man skifter ejer?

• #8   30. aug 2006 Plambech: Man ringer til motorkontoret og spør hvornår den sidst er synet. Hvis det var et år minus 18 dage, siden din Mito sidst var synet, så passer det med de 18 dages frist til at omregistrere den uden du skal til syn med den. Loven siger at man fra købet har 3 uger til at få omregistret et køretøj, også selvom det skal synes.

/
    Jesper

Kommentér på:
syn osv

Annonce