{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Køb af GSX-R750 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg overvejer at købe en GSXR750, modellen med indsprøjtning. Mener den kom i '98. Hvad skal jeg være opmærksom på ved køb? Havde eller har den nogle børnesygdomme? Andre skavanker?

Og kan det betale sig at hente en i Tyskland, eller er km skruet på dem alle efterhånden?

Hvis der er nogle med erfaringer gode/dårlige vil jeg gerne høre om dem

Takker

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af GSX-R750
  • #1   4. aug 2006 Min brors knastkæde er lige røget i hans 99er, det kan ikke betale sig at lave cyklen. Derfor har han været heldig at finde en ny motor (0 km) at smide i.

Du skal passe på med at hente i Tyskland. Tit og ofte er der pillet ved dem, og de er ikke gode til at skrue dem rigtig sammen hvis det er tilfældet. Derfor er det en god ide at finde en som har forstand på cykler, du kan tage med.
    Kig om det er de originale skruer og bolte som sidder på cyklen. Særligt ved spedometeret som nemt kan udskiftes.
    Brug meget tid på at undersøge cyklen, forsøger den tyske forhandler at presse på med tiden, så bed ham om at slappe lidt af så du kan undersøge den ordentligt.
    Er der den mindste lyd fra Knatskæden, så sørg for at få skiftet den da det hurtigt koster 15000 at lave cyklen igen.

Skriv hvis du har nogen spørgsmål.

• #2   4. aug 2006 Dvs. at den er temmelig dyr i vedligeholdelse? Der går da lidt værlstedstimer i at skifte knastkæde..

• #3   4. aug 2006 værkstedstimer skulle der gerne ha stået..

• #4   4. aug 2006 Jeg har selv været den lykkelige ejer af en 99 model i 4 år, jeg kørte 32000 km på den, der var intet galt med den på nær knastkæde strammeren, men den blev skiftet på garantien 2 gange. anden gang fordi det ikke var den rigtige der kom i, der er nemelig forskel fik jeg at vide, siden da kørte jeg 20000km og der var slet ingen problemer. En skide go scooter efter min mening.....-)

• #6   4. aug 2006 Min er til salg, hvis det har interesse. Skriv endelig for flere ???

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=7941

• #7   4. aug 2006 Til Stig

Jeg har set din er til salg her på galleriet og på dba. Den ser også rigtig fin ud, med et godt km tal i forhold til prisen.. Eneste problem er at jeg skal have solgt min egen først og så bor jeg i vestjylland, så der er et stykke vej.
    Men hvis min egen bliver solgt hurtigt, hører du fra mig! Tror desværre (for mit vedkommende) ikke din er til salg ret længe til den pris, der skal nok være en dervil købe den.

Kommentér på:
Køb af GSX-R750

Annonce