2.434 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Gode steder til lidt offroad Gode steder til lidt offroad

Jeg har opdaget hvor fedt det faktisk er, at piske rundt på min XT 600 og egentligt helst hvor der ikke er så meget asfalt og med mulighed for, at blive mudret til.

Men hvor findes der gode steder til dette i det østjyske? Og hvor man egentligt køre på sådan en (jeg tænker skov, strand, etc, etc)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode steder til lidt offroad
  • #1   4. maj 2014 Hej Søren

Jeg kører tit rundt omkring Aarhus og på Djursland. Normalt så "sniger" jeg mig bare til at køre lidt på græs marker rundt omkring hvor fer ikke er alt for tæt bebyggelse. Har ikke haft nogen problemer endnu. Jeg har også kørt lidt i skoven, selv om man egentlig heller ikke må. Bare lad være med at gøre det alt for tit de samme steder og lad være med at kører når alle har fri og er en tur ude og lufte hunden.

Kører også tit på grus og markveje som bondemænd bruger til at komme ud på deres marker. Her den anden dag var jeg en tur i en sandgrav...selvfølgelig også forbudt, men det var på en helligdag så der var ingen på arbejde.

Hvis du vil, kan vi måske tage en tur og jeg kan vise dig nogen af de steder jeg plejer at gøre uden for Aarhus...jeg mangler nogen at køre med. Når jeg kører en tur plejer det at være 30% offroad 70% on road...kører rundt fra den ene mark/grusvej til den anden via alle de små veje uden for byerne.

I øvrigt så er vestkysten bedst til strand. Jeg kommer selv fra nordjylland og der er kilometervis af brede sandstrande uden mennesker med relativt hårdt sand.

• #2   4. maj 2014 Tak for de gode input smiley

Det var nemlig ikke for at finde steder hvor man skal pløje en hel græsplæne op, men mere for at vide, om der er nogle gode steder uden alt for meget ballade, hvis man tager en tur.

Jeg synes da vi burde tage en tur sammen en dag.

• #3   4. maj 2014 Syntes du skal melde dig ind i dormck, der er der mulighed for at komme med på nogle fede ture! Evt hjælp til ved enduro Dm som officials eller deltag i løbet, det er er altid super fedt terræn der bliver fræst i der:-)
    Folk har desværre så ondt i røven over knoldhoppere i offentlige skove og lign, så det kan ikke anbefales smiley

• #4   4. maj 2014 Hvis du har en grusgrav i nærheden af hvor du bor, så prøv at snakke med ejeren smiley Sådan et sted kan man godt få nogle timer til at gå.

Kommentér på:
Gode steder til lidt offroad

Annonce