Gener efter påkørsel {{forumTopicSubject}}
Heej MCgalleri
Nåå nu er det så sket for anden gang at jeg er blevet påkørt, kørte hverken for hurtigt eller noget ligendende, bare en gammel mand som ikke overholdte hans vigepligt.
Fik en forstuvet ankel, forstuvet håndled, meget kraftig hjernerystelse og ellers ret forslået over det meste af kroppen.
Det er ved at være 5 uger siden at det skete og venter stadig på penge for cyklen, men de har lovet at de sku komme en af de følgende dage (MONDUX) og ja bruger dem ikke igen.
I løbet af ugerne efter uheldet har jeg haft lidt ondt i nakken og ret ondt i hovedet, faktisk så ondt at hvis jeg ikke sluger 10 smertestillende hver dag, så kan jeg ikke rigtig holde det ud, også min søvn er meget forstyrret af hovedpine.
har også døjet en del med min hukommelse som stadig er noget flagrende.
Det jeg vil høre jer om er om der er nogen der har erfaring med dette ? min læge siger at der kan gå flere måneder før det forsvinder, og det er jo hva det er men begynder på arbejde nu her igen, da jeg godt tror jeg kan så længe jeg husker mine smertestillende, men så har jeg det sku bare lidt ømt over at jeg ikke får for svie/smerte mere !
Er der noget andet man kan søge (penge/erstatning) selvom man begynder at arbejde igen, jeg har jo stadig store gener selvom jeg vender tilbage til arbejde, kan bare ikke holde ud at gå her hjemme mere.
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
apr 2012
Følger: 34 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 48
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 179
Der er noget der hedder erstatning for svie og smerte. Min kæreste var i et biluheld og fik en erstatning på omkring 50k fra sit eget forsikringsselskab (ulykkesforsikring), så det skal da klart undersøges. Som #1 siger er der nogen, der slår sig op på erstatningssager - det koster vel ikke noget at få en vurdering af, om du har en god sag
God bedring
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 677
" Rosberg.dk "
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 377
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.963
http://www.minerstatningsadvokat.dk/index.php/skadestyper/patientskader?gclid=CM64veShr7kCFZN6cAodGD0Azw
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 532
Lige så snart at du ikke længere er sygemeldt så får du ikke længere for svie og smerte
apr 2012
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
Jo hvis du har en ulykkesforsikring så kan du godt søge erstatning selvom du begynder at arbejde igen.
Du kan garanteret også få penge af modpartens forsikringen siden du er blevet påkørt, så i det her tilfælde ville jeg tage fat i en advokat, de plejer at tage 10% for disse typer sager, det er godt givet ud.
Jeg ved ikke hvad er værre varige men eller smerter uden varige men.. Jeg kan tælle på 2 hænder hvor mange gange jeg har sovet godt siden jeg kørte galt for et par år siden.. men har ikke ondt til daglig..
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 417
jun 2005
du HAR vel forhåbentligt meldt det til forsikringen..... og ALT skal skrives, eller så bruger de imod dig at du ikke fejlede det da du kom til skade
jun 2005
"der er ingen sammenhæng imellem lidelse og hendelsforløb" men nu har man aldrig fundet ud af hvad min skulder fejler, heller ikke efter 2 operationer
maj 2011
Følger: 12 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.645
2 kompensation for dit tøj/ udstyr
3 kompensation for din tabte arbejdsfortjenste
4 kompensation for din førlighed i fremtiden eller gener pga af uheldet.
5 kompensation for Medicin
apr 2012
han siger også at hvis det bliver ved skal jeg til special læge.
PS: selvom jeg får den medicin rækker det kun til at komme igennem dagen...
natten er noget helt andet har ikke fået en ordentlig søvn siden ulykken.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 966
Her var redningen uden tvivl at gå til sportsmassør! Man skal desværre selv betale hvis man vil have noget der virker, men de 240,- hver 14 dag i de værste 3 måneder, og efterfølgende 1 gang i måneden de næste 3 har hjulpet ubeskriveligt!
Første nat efter første gang massage sov jeg som et nyfødt barn!
Så det er klar min anbefaling at prøve det af!
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 966
Jeg fik ca. 200X mere ud af massagen, da den ligesom gjorde hverdagen udholdelig! Det er mere end man kan sige om fysén
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
mvh
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 641
aug 2006
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
1. Få skaden noteret hos modpartens forsikringsselskab og din egen ulykkesforsikring.., få en bekræftelse fra begge..
2. Du kan få betalt eventuelle behandlinger hos f.eks en kiropraktor fra modpartens selskab, og evt. dit eget selskab..
3. Efter 12 mdr. regnes en evt. skade for stationer og først herefter kan der udbetales en evt. erstatning hvis me'n graden er minimum 5 %.. En speciellæge inden for et given område afgøre dette..
At kontakte en advokat er på nuværende tidspunkt er ikke nødvendigt, men kan evt. blive det efter 12 mdr hvis du har en anden opfattelse af afgørelsen af din skade end din ulykkesforsikring/modpartens forsikringsselskab har..
Får du evt. udbetalt en erstatning på en me'n grad på 5 % beder du dem om at holde sagen åben, hvis de ikke gør det selv.. Dette er af hensyn til hvis din situation forværres..
That's it..
God bedring..
apr 2012
aug 2006
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
Du vil også kunne få erstatning for tabt arbejdsfortjeneste efter en bestemt dags sats fra modpartens forsikringsselskab, jeg er i tvivl om du kan fra din ulykkes forsikring..
Jeg mener at dagene bliver gjort op efter 12 måneder.. Jeg er dog i tvivl om hvordan det forholder sig hvis det ikke er et sammenhængende sygdoms forløb.., men alle evt.spørgsmål retter du til både eget og modpartens forsikrings selskab da de kan dække individuelt..
apr 2012
Gener efter påkørsel