{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

Effektiv sikring af mc {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Vil lige dele en ide der har vist sig effektiv og koster næsten intet.
Her forleden nat fik jeg uventet besøg af en mandsperson, som bestemt ikke, var hverken inviteret til kaffe eller andet. da jeg hilste imødekommende på ham, var hen i færd med at ville "låne" den ene af mine motorcykler. da jeg "uheldigvis" snublede på vej mod ham, og min imødekommende hånd suste op under hans hage lidt vel hårdt, valgte mands personen at løbe sin vej... Ærgeligt da jeg gerne ville have snakket lidt mere med ham, ingen grund til at løbe sådan væk..

Det var omkring klokken 02:00 han indfandt sig, og mit hjemmelavede alarm system virkede og gav mig besked om besøget i garagen..
Sådan har jeg gjort: købte en udendørs lampe med sensor til 149,- i et byggemarked. Skilte den lidt af, og det eneste jeg gjorde var at koble lampen fra og trække en ledning til mit soveværelse istedet.. da herren åbnede døren gik sensoren igang og tændte lyset i vores soveværelse.. lys i loftet = besøg i værkstedet.. Dette har jeg gjort flere steder i huset, bla terrassedøren, og langs vinduer.. åben døren og der er lys i huset.. det hele koplet til en kontakt der slukker det hele og tænder det hele..
Alt sammen for 149,- og noget ledning...

håber nogen måske kan bruge det til noget.. det virkede for mig..
med ønske om god weekend
mvh tommy

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Effektiv sikring af mc
Kommentér på:
Effektiv sikring af mc

Annonce