{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotofælde
  • #1   13. sep 2013 Ja

• #2   13. sep 2013 De filmer som regel bagenden af køretøjet og sætter fartbilledet sammen med et billede af din nummerplade på bagenden af cyklen, der er tidsstempel på begge dele, så man ikke snige sig uden om.
    Se frem til et brev i postkassen eller et personligt besøg, hvis du har kørt rigtigt hurtig.

• #3   13. sep 2013 Men hvis de ikke kan se ens ansigt, hvordan kan de så give en bøde? Jeg ved da at hvis de ikke kan se ens ansigt i bil, så får man ingen bøde.

• #4   13. sep 2013 Nicolai K: Fornemmer jeg lidt diskret sarkasme smiley

• #5   13. sep 2013 nej du betaler bare når du får tilsendt en bøde

• #6   13. sep 2013 nope. det er den der ejer bilen/ mc der får bøden og så skal den pågældende person tage sig af at finde synderen. har været igennem hele molevitten selv. man kunne ikke se mit ansigt.... så der er ingen nåde.

• #7   13. sep 2013 Har en kammi som kørte lidt for hurtig dog i bil. Men man ku ik se hans ansigt, så han nægtede og betale, da han havde lånt bilen ud til prøvekørsel i forbindelse med salg af vognen. Og han havde ik navnet på gutten, da de ik var interesseret i bilen alligevel. Han slap med skrækken

• #8   13. sep 2013 Det er et smart trick det der Chelle!! smiley

• #9   13. sep 2013 men hvor hurtigt kørte du da???

• #10   13. sep 2013 hvor?

• #12   13. sep 2013 Sur røv... Det er kun ca. en 1/3 del af billederne der bliver til noget. Så du kan være heldig.

• #13   13. sep 2013 Jeg drøner lystigt forbi dem og har et par gange løftet forhjulet for dem.. har ikke modtaget noget fra dem endnu.
    Ja ja ved hvad i tænker. Men mit liv mine regler smiley

• Joakim T
    Joakim T Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #15   13. sep 2013 Kørte på den gode side af 200 smiley tak for svarene

• #16   13. sep 2013 Og hvor stærkt måtte du køre på stækningen?

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 66
    #18   13. sep 2013 Skynd dig og sæt den til salg og sig det var mulig køber der var ude og prøve den smiley

• #20   13. sep 2013 Dette emne har været oppe mange gange og der er endnu ingen her på MCG der har kunnet vise en bøde hvor føreren ikke kan identificeres på.
    At bøden følger ejeren er endnu kun et forslag og er endnu ikke vedtaget, Desuden lyder lovforslaget på at det kun er bøder der IKKE giver klip der kan gives uden at identificere føreren af køretøjet.
    200km/t giver mere end en bøde så du skal være synlig på billedet selv efter det bliver vedtaget at bøden følger køretøjet.

Du har ikke pligt til at oplyse hvis det er dig selv der førte køretøjet hvis politiet ikke kan identificere dig på billedet.
    www.politi.dk/da/borgerservice/Fardsel/hastighedskontrol_ATK/efter_hastighedsmaaling/

Det er trods alt stadig politiet der skal bevise at du har gjort noget galt ikke omvendt.
    og hvis de ikke kan identificere fører af køretøjet på billedet kan du henvise til din ret til ikke at fortælle hvem der kørte, ifølge en af de muligheder der er nævnt på politiets egen hjemmeside (se link).

Det kan kun give dig den skærpede bøde hvis de bagefter identificerer føreren og det er en anden end dig selv og at han/hun kan føre køretøjet lovligt.

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

#21   13. sep 2013 Så vidt jeg ved er man stadig ikke forpligtet til at oplyse hvem føreren er, dog får man en bøde på 2500 kr. hvis man nægter at oplyse det.

• #22   13. sep 2013 Søg i forum der er så mange der har spurgt i forvejen

• #23   13. sep 2013 med over 200 km er det vist lige meget hvilke type vej du har kørt på,

• #24   13. sep 2013 Hvis du kørte 200, er der mere end gode chancer for, at du slipper.
    De filmer ganske rigtigt ud af forruden for at fange nr. på køretøjer, der ikke har plade foran, men kameraet skal startes manuelt af fjolset inde i bilen, som sidder med cola, og en pose chips og hygger sig.
    Krydser fingre for at jeg får ret.
    Good luck.

• #25   13. sep 2013 Joakim T

Det skal du ikke være kede af, de fik mig med 238kmt, men kunne ikke finde mig.

• #26   13. sep 2013 jeg er da blevet blitzet et par gange og har altså aldrig fået en bøde...

• #27   13. sep 2013 Du syntes ikke der andre bekymringer end en Fucking bøde. Hvis du kører 200km/t som sikkert er på en landevej da det foto fælde, hvad hvis der kom et barn ud fra et hus på landevejen?

Syntes du / i der kører så sindsygt stærkt skulle se af blive voksen og måske tænke på om i selv syntes det ville være fedt der kom en med med 100km/t + lige udenfor jeres hus? Jeg kan love for hvis en dag der nogen sinde kører en vores børn ned pga. De kører med hovedet under armen, stopper jeg ikke med tæske personen før han stopper med trække vejret.

Nej jeg er ikke hellig kører også for stærkt men holder mig sku til gøre det på motorvej når der ikke er biler på en strækning. I skulle fandeme se af blive voksen eller kør på bane og slå jer selv ihjel, i stedet for udsætte andre for den sindsyge kørsel.

• #28   13. sep 2013 Kasper J

bla bla...

• #29   13. sep 2013 Sådan Kasper J

Med sådan en über skod moralprædiken skal folk nok rette ind til højre...!

God weekend.

• #31   13. sep 2013 Rene J.... Måske man håbe folk som dig selv bliver lidt ældre oven i hovedet. Men man kan håbe de fleste kun har det i munden herinde for virke '' sej'' men det er ikke sejt den dag du sidder i retten med en hel familie overfor, fordi du har kørt en ihjel. Eller måske selv er død og har taget andre med. Så sidder din familie tilbage og må leve med du har dræbt en anden fordi du simpel hen bare er for hjernedød oven i, og er så skide selvigoistisk når du kører på din motorcykel.

Der er baner til fri hastighed og motorveje om aften når de er tomme. Hold jer dertil. Ellers håber jeg sku bare i får taget jeres kort eller kører galt i solo ulykke. Der plejer de fleste blive klogere. Desværre måske for sent.

Lasse. Den der Gør intet udretter intet. Om det spild a luft måske. Men man kan altid håbe at måske bare en ville lade være med blive fristet af kører alt for stærkt, eller måske tænke sig lidt om. Om det en dårlig prædiken. Måske men hvis de hørte efter en skoleret prædiken hvorfor overholder de så ikke loven? Nok fordi de ikke taler og tænker normalt. For det hjælper da ikke en skid at sige '' du må altså ikke kører for stærk lille Arne''

• #32   13. sep 2013 Hvad laver Kasper J her uden mc og indsigt?
    Det kan være fuldt forsvarligt at køre 200kmh på landevej, men også totalt uforsvarligt. Da ingen af os ved, hvor det var skulle de hellige måske holde deres tåbelige fordømmelser for dem selv.

• #33   13. sep 2013 Men søde Kasper..

Du fremstår jo ikke selv alt for frisk i pæren med de udtalelser du kommer med.. Du sidde og ønsker alle os andre døde?

"Ellers håber jeg sku bare i får taget jeres kort eller kører galt i solo ulykke. Der plejer de fleste blive klogere."

Kom nu ind i kampen min ven.. Folks løse højre håndled ændrer sig ikke af, at du går helt i selvsving, - tvært i mod. Vi kunne sikkert sagtens have en saglig snak om det, men din måde at ytre dig på, virker småprovokernede..

• #35   13. sep 2013 Jeg kan være enig med begge parter, 200km/t er måske lige i overkanten, jeg kan ikke tænke mig til en landevejs-/hovedvejsstrækning hvor det er forsvarligt.
    Men der er jo stort set ingen der holder sig stift til 80km/t på landevej/hovedvej, da i hvert fald ikke på MC.
    I sidste ende handler det om, at vurdere vejens beskaffenhed, beliggenhed og tidspunkt på dagen og så afpasse ens hastighed så man kan nå at reagere.

Og som nogen har nævnt, hvad laver du egentligt her, når du ingen MC har?

• #36   13. sep 2013 Jan... Solgte min gamle for 2 uger siden, købte en KTM for 3uger siden endda fra en herinde fra (baghjulskongen fra Århus). SÅ har stadig MC og ja den kan også køre mere end det lovlige, undskylder at jeg ikke har oprettet den, det kan jeg godt se så burde jeg ikke skrive her vel... Har ikke oprettet den nye da jeg har kørt den til hvor den skal opbevares da jeg skal til Afrika om 7dage. Så får ikke kørt. Og hvad fanden har det overhovedet med sagen at gøre. Derfor skal i sku køre ordenligt alligevel.

Nej jeg ønsker ikke alle døde, læs nu hvad jeg skriver, for dem der overholder farten skal der sku være plads til. Ønsker ingen døde, men håber hvis de dør det bliver i solo ulykke....

• #37   13. sep 2013 og efter læst mine indlæg igennem en EKSTRA gang så vil jeg gerne igen pointere jeg stadig IKKE har skrevet jeg ønsker nogle døde. Siger jeg håber at i får taget jeres kort, eller kører galt en dag. For hvis i kører 200 km/t på landeveje så er i til fare for ALLE der er ingen landeveje i Danmark der er beregnet til denne hastighed.

Ja håber mest i bare får taget jeres kort, er der noget forkert i ønske en der overtræder en fart grænse med over 200% får frataget føre retten ? for så syntes jeg faktisk du skal gå ned på politi stationen og tage en snak med dem.

``Du fremstår jo ikke selv alt for frisk i pæren med de udtalelser du kommer med.. Du sidde og ønsker alle os andre døde?`` (((Stadig Nej det noget du selv finder på har aldrig skrevet det)))

• #38   13. sep 2013 Her er den jeg har nu. som bevis da nogle åbenbart har ondt i røven over hvis man nu kom til skrive i et indlæg og ikke har mc. For det er da RIGTIG forbudt.....

Og inden der kommer flere lamme bemærkninger med der ikke er plader, så må man heller ikke skrive... Nej der er ikke plader på har li købt den, og kommer ikke plader på før til Sommer, og derefter bliver den oprettet IKKE før.

profilbillede
  • #39   13. sep 2013 og kan i nu ha en god weekend...

Og lad være køre alt for stærkt........

• #40   13. sep 2013 Kommer sgu an på så meget... Der er rigtig mange mc'er der let runder 200 i en sikker overhaling af 2 biler, og rigtig mange steder hvor det er lige så sikkert som på motorstien.

Men der er mange flere steder hvor det er sindssygt, og mc'er som slet ikke har egenskaber til de hastigheder.( bla. Motards smiley )

Og så er der også meget stor forskel på hvor sikre vi er som chaufføre ved halv høje hastigheder.....

• #41   13. sep 2013 Så er der godt gang i de hellige, Så nu er det Cola og smiley tid, Kør sikkert smiley

• #42   13. sep 2013 http://www.youtube.com/watch?v=2BKdbxX1pDw

Speed kills your pocket money!!!

• #43   13. sep 2013 Ville ønske Dk gjorde som Tyskland med fart...
    Men sådan kan vi jo blive ved.. Min ønskeliste er i alt flad lang nok..............................

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

#44   14. sep 2013 Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.-Citat Jeremy Clarkson.

• #45   14. sep 2013 Super god video, den gemmer jeg lige.

Jeg synes det en borgerpligt, i disse tider, at baldre bagruderne på fotovognene.

Kommentér på:
Fotofælde

Annonce