Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotofælde
  • #2   2. mar 2009 bare rolig du høre intet hvis den er på danske plader

• #3   2. mar 2009 Det var danske gule numre.. Håber da du har ret Dan G

• #4   2. mar 2009 du får ikke klip i kortet , jeg ved ikke om de lige som svenskerne og nordmænd sender bøder herop men hvis de gør så glæd dig over at deres bøder er meget lavere.

• #6   2. mar 2009 jeg blev blitzet i sommers og har stadig ingen regning fået....... ikke fordi jeg savner den.

• #7   2. mar 2009 Det var en fotofælde Alex smiley

Thomas tog: Det satser jeg så bare på der aldrig sker noget ved.. Jeg vil ligesom dig heller ikke savne den smiley

• #8   2. mar 2009 altså, jeg kørte gennem kasselbakker sidste sommer med rimelig godt skrald på, jeg har intet hørt endnu

men en af mine bordtenniskammerater, som er politibetjent ved færdselspolitiet, fortæller mig at har de din nummerplade, og du bliver stoppet dernede, så står den bare som "tilgodehavende" hos de tyske panzerbasser

• #9   2. mar 2009 men igen det er ikke så dyrt der nede 125 kmt hvor der måtte køres 60 eller 70 =en bøde på 35 euro

• #10   2. mar 2009 Det kan godt være jeg er forkert på den, men jeg mindes at have læst fornylig at de vil til at sende bøderne herop i forbindelse med at de ville indføre fartbegrænsninger på flere strækninger. Det kunne godt tage noget tid men den skulle nok komme, kan bare ikke huske hvor jeg læste det

• #11   2. mar 2009 >>michael B: Hvor i alverden har du dog den takst fra, den er da helt gal - prøv at kigge her:
    http://www.bussgeldkataloge.de/

...der kan du se hvad det koster at køre for stærkt i tyskland - 125 i en 60 zone = 65 for stærkt = 440 euro

• #12   2. mar 2009 en god ven der blev stoppet for et par mnd siden han fortalte han havde kørt 125 kmt i en 60 eller 70 kmt zone ved ikke hvad han så er blevet skrevet for men det lyder som en stor forskel, jeg må vist hellere tjekke op på mine oplysninger smiley

• #13   2. mar 2009 ja det er temmeligt billigt dernede,, kørte for stærkt i lastbil på landevejen op mod puttgarden,, kørste næsten 90 og må køre 60... det kostede kun 25euro..
    så skulle du få en øde så betal den med et smil og glæd dig over det ikke er danmark

• #14   2. mar 2009 har lige fået svar fra min makker han kunne ikke huske det præcist men mente han blev skrevet for 110 hvor han måtte køre 70 kmt.og det kostede 35euro

• #15   2. mar 2009 Det lyder dælme billigt - gad vide om der er forskel på om det er tyskerne selv eller turister de stopper......lyder bare mærkeligt at det skulle være tilfældet.

Men tyskerne får selvfølgelig også 4 klip og 2 måneders køreforbud for samme forseelse oven i bøden.

• #16   2. mar 2009 kassel bakker er en klassiker..... er blevet blitzet der flere gange på vej hjem fra skiferie og også andre gange på vej sydpå.... har aldig fået en eneste af bøderne tilsendt og har heller ikke hørt om nogen der har fået en blitzer-bøde fra tyskland tilsendt - så mine erfaringer siger tag det helt roligt smiley

bliver du stoppet er det en helt anden sag - så er det kasse 1

• #17   3. mar 2009 Min far fik en tilsendt sidste efterår, det samme gjorde min onkel (de fulgtes med campingvogne på) latterligt billigt heldigvis, men jeg er blevet blitset en gang, uden bøde derfra, så....
    man kan ikke vide sig sikker

• #19   3. mar 2009 Som Dækskifteren rigtigt skriver står den som tilgodehavende til næste gang du bliver stoppet......
    De sender den ikke herop.
    Blev selv blitzet for et par år siden dernede ved ophør af en motorvej hvor man måtte køre 60 - der kom jeg "flyvende" med 120-130, og den så jeg aldrig noget til.
    Nu har jeg skiftet bil i mellemtiden, så det problem er løst *G*

• #20   3. mar 2009 Jep, de gemmer den til de engang tager dig. Så det er en god ide at skifte bil eller ihvertfald nummerplade regelmæssigt hvis man køre meget i Tyskland. Har også et par glimt liggende der venter på de stopper mig eller laver et tjek på nummerpladen og så stopper mig.

• #21   4. mar 2009 Blev blitzet i kbh i sommers på min mc, det var lige til et klip og bøde..men der kom aldrig noget =) Så jeg ville bare slappe af hvis jeg var dig.

Kommentér på:
Fotofælde

Annonce