282 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Køb af forsikring til cx500?? Køb af forsikring til cx500??

Har fået en Honda CX500 for en uges tid siden og
har nu ringet til et par forsikringsselskaber: Alka, GF, nykredit og Fair.
Ingen af dem vil give mig en ansvar, er der nogen der kender et selskab?
Jeg bor i København, er 21, kortet er rimeligt nyt, har aldrig lavet skader med noget før, og har heller ikke andre forsikringer.

Hilsen Malik.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af forsikring til cx500??
  • #1   17. jul 2006 Jeg havde TopDk da jeg kørte CX. Kunne både få ansvar og kasko. Gav vist 4K for ansvar som 20-årig og rabat fra Touring klubben.

/
    Jesper

• #3   17. jul 2006 Mit råd er at have den kaskoforsikret hos en du kender der har kørt mc i nogle år.. er over 30 og i forvejen har en masse forsikringer.. du skriver dig selv på som ejer, ham på som bruger.. køb en tilfældig 125 ccm maskine smid ansvar på og optjen ancennitet (sp?).. du kan hos gf få en 125 for ca. 1000 årligt...

• #4   17. jul 2006 Jeg ville, hvis jeg var dig.. prøve at ringe til gf igen og prøve at spørge igen .. eller prøv at ringe til en anden gf "klub" i nærheden af hvor du bor. For efter gf's "regler"(som man kan læse på deres hjemmeside) burde der ikke være noget problem i at du fik forsikring ved dem. Så længe det kun er ansvar.

- Jan

• #6   17. jul 2006 GF ville være der jeg ville prøve... RING IKKE TIL CODAN!!! Sidste år fik jeg et tilbud af Codan på en ansvarsforsikring til min Bandit. Tilbudet var ca. 3.500,- Men girokortet sagde 12.000,- for et års ANSVARsforsikring.
    Tror en af mine venner betaler 13.000 i kasko om året for en SV 650... Mener det er hos TopDanmark.

• #7   18. jul 2006 Tak for alle svarene... jeg søger videre.

Kommentér på:
Køb af forsikring til cx500??

Annonce