2.015 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Stige i forsikring efter skade. Stige i forsikring efter skade.

Ja jeg var jo så uheldig at kvæste min stakkels kawa (og mig selv) Den står til at blive totalskadet.
Jeg har kasko på, men den er ikke gjort op endnu.

Jeg sidder nu og kigger på hvad jeg så skal ha istedet, men jeg stiger jo unægtelig i forsikring.

Jeg har kørt i 9 år, og køre i det billigste trin ved GF dvs ca 2600 for kasko for en cykel op til 25000kr
Er superelite bilist i bil.

Men hvor meget er i steget om året hvis i har haft et uheld?

Jeg ved godt at jeg bare kan ringe og spørge osv, men for det første er det weekend, og for det andet må jeg nok tilstå at jeg ikke magter at snakke med flere instanser og pis og lort, da jeg stadig er befængt med smerter, og ting til at dulme dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stige i forsikring efter skade.
  • #1   3. aug 2013 Og stiger bilforsikringen os, eller holder man de 2 ting adskilt??

• #2   3. aug 2013 Jeg er ikke steget. . Men jeg har tjenestemændenes forsikring og der stiger man ikke . .

• #3   3. aug 2013 Har du ikke friskade uden premiestigning, som elite? Det har jeg som elite i Tryg TJM..

God bedring smiley

profilbillede
  • #4   3. aug 2013 Jeg tror det ikke. Da jeg er under 30 (29) Alle papirer ligger på 1.sal og der render jeg ikke op frivilligt med brækket ben smiley

Men bliver de alt for kunstfærdige, må jeg jo over i tryg tjm. Min far er tjenestemand, så derved ken jeg os forsikres der. men er bare i tvivl om hvor vidt kæresten kan komme med os.

Tak for det smiley

• #5   3. aug 2013 Jeg har totalskadet en bil og er også i tjm, jeg er heller ikke steget, men jeg kunne ikke få en billigere mc forsikring, før en jeg havde kørt uden skader i 3år, Hehe som hun sagde da jeg spurte til den høje pris, som nok er lav efter standarden i andre selskaber, du totalskadet jo en bil for 2år siden, så ring du igen om et år, så kan du få den til den lave takst

Kommentér på:
Stige i forsikring efter skade.

Annonce