Indlæser...
Sortering
indstilling af tænding hej er der nogen der ved hvordan tænding skal stå på en Jawa 175 cz fra 1953
Generel diskussion
Oprettet:
29. mar
Visninger:
151
Forsinket gasrespons Hej alle, Jeg har en Suzuki Gsxr 1100 n fra 1992, som jeg fik ud at køre sidste år, efter at have stået stille i 13 ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. mar
Visninger:
333
Taget ikke fat i motoren. Hej Min ducati monster m600 1995. Vil ikke tage fat når man slipper kobling så triller den langsomt op i fart, men ka...
Generel diskussion
Oprettet:
26. mar
Visninger:
417
Intruder Har en vs 750 med udstødning i samme side kan man afmontere det rør der bøjer over og få en potte på hver side mvh davi...
Generel diskussion
Oprettet:
26. mar
Visninger:
330
TÜV godkendelse af Fremfrykkersæt på Honda VT500c Hej Galleri Har fornyligt ærvervet mig en Honda vt500c shadow, den har monteret fremrykkersæt men tidl ejer har ikke...
Generel diskussion
Oprettet:
19. mar
Visninger:
707
Schuberth C5 Hej. Jeg har købt mig en Schuberth C5 og er desværre svært skuffet. Jeg har aldrig ejet en hjelm med så meget støj som ...
Generel diskussion
Oprettet:
18. mar
Visninger:
349
Service af ny MC Hej med jer. Jeg købte sidste år en helt ny Kawasaki z900 fra 23' Normalt ville jeg altid bare selv lave service ...
Generel diskussion
Oprettet:
16. mar
Visninger:
688
Honda cbr 600 rr / kawasaki zx6r Goddag Jeg har luret lidt på 2 cykler, honda cbr 600rr fra 2003 kørt 33.000, noget man skal være særligt OBS på ved d...
Generel diskussion
Oprettet:
14. mar
Visninger:
494
Batterilader Lidl fra 13/3 Så lige der var en lader fra "Ulimate Speed" i Lidl i denne uge til en hund minus lidt. https://www.lidl.dk/p/ultimat...
Generel diskussion
Oprettet:
14. mar
Visninger:
479
APRILIA RSV1000 R Hej alle. Jeg går lidt med overvejelser om at skifte min honda blackbird ud med en APRILIA RSV1000 R / factory ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. mar
Visninger:
828
Målet på olie filter Hej Er det noget ved hvad skal jeg bruge nøglen filter til en Road King 2000 model er det 74mm eller 76mm
Generel diskussion
Oprettet:
12. mar
Visninger:
353
Verdens billigste LED ver. 2 *popcorn* Så er kanalen hurtigt tilbage med flere prisbaskerer fra T... Pt til 34,64' pant A flasker Da en fugl vis...
Generel diskussion
Oprettet:
10. mar
Visninger:
508
Følgere - hvor kommer de fra? Jeg har de sidste 14 dage pludselig fået en "masse" der følger mig. Jeg har været på MC-Galleri i mange, mange år og h...
Generel diskussion
Oprettet:
10. mar
Visninger:
595
Suzuki gsx 600/750f Motor Hej jeg leder efter en motor til min cykel, da jeg er ved at lave en fuldstændig renovation. Jeg har dog 2 motorer en ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. mar
Visninger:
364
Dæk tryk Hej, honda cbr 600 med fordæk 120/60zr17m/c Baghjul 160/60 zr17 m/c kan ikke finde den korrekte dæk tryk, kan I hjæl...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar
Visninger:
811
fordæk eller bagdæk Hey... jeg er ikke helt skarp i dæk. Jeg har købt dette fordæk: Eurogrip 120/70 ZR17 TL (58W) Vorderrad Roadhound http...
Generel diskussion
Oprettet:
4. mar
Visninger:
446
Hypermotard Hey MC Galleri Jeg har set mig lidt lun på sådan en Hypermotard 950 fra Ducati, er der nogen derude der har lidt ken...
Generel diskussion
Oprettet:
1. mar
Visninger:
567
Verdens billigste siddehynde fra Temuland. God 1. Marts. Fik lige d.d. testet denne på 200 km kølig-men-fantastisk tur rundt i det sjællandske. Efter 24 år er sæ...
Generel diskussion
Oprettet:
1. mar
Visninger:
1.105
Pulverlakering Hej Alle. Er der nogen der ved hvor man kan få pulverlakeret Sine mc fælge, Max 100 km fra Aalborg. Vh Michael
Generel diskussion
Oprettet:
17. feb
Visninger:
783
BMW K 1100 RS Hej Alle... Har netop købt et eksemplar af ovennævnte model, og ser spændt frem til foråret. Men mit spørgsmål er: på...
Generel diskussion
Oprettet:
16. feb
Visninger:
1.392

Annonce