{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.940 visninger | Oprettet:

Anbefaling af første MC til Lille motorcykelkørekort. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er ny i motorcykel verdenen, og er igang med MC kørekort. Men jeg har ingen anelse af hvilke motorcykler der er gode til et nybegynder, og jeg ville høre hvad i har af erfaringer. Så jeg evt. kan være klar når sæsonen starter igen.

Skal bare lære lidt om MC.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af første MC til Lille motorcykelkørekort.
  • #1   22. okt 2012 jeg er også nybegynder inden for mc verden og jeg har efter lidt tænkning besluttet mig for at når sneen forsvinder vil jeg gå efter en Hyosung gt250r det er en fin maskine til billige penge

• ole a
    ole a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 19
    #2   22. okt 2012 Hvornår skal du til køreprøve

• #3   22. okt 2012 kig den gsx jeg har til salg, billig i forsikring og indkøb, og er ikke til at slå ihjel smiley

• #5   22. okt 2012 Jeg får mit kørekort inden de nye regler træder i kraft, så det er efter regler med 34 hk. Men jeg er efter et budget til 20.000 - 35.000 og jeg ved godt at det ikke kan blive til en ny, men har tænkt på en Ninja 250R hvor man kan få dem til 33.000 brugt.

Og behovet er mere til at køre om sommeren hvor det er godt vejr.. smiley

• Andreas .
    Andreas . Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 74
    #7   22. okt 2012 Se evt på en droslet SV 650 s eller n. Så kan du nemt fjerne droslingen når du får stort kørekort. smiley

• #9   22. okt 2012 for 35 tusind kan du få en ny gt250r og Jacob R det er rigtigt at de havde en del børnesygdomme men så længe man tager en efter 2005 skulle der ikke være noget som helst smiley