870 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Go Pro Hero Motorsport Go Pro Hero Motorsport

Hej
Jeg ha rlige investeret i et meget lidt brugt kamera.
1. film er taget og jeg er godt tilfreds med det.
Jeg vil dog skifte til mindst klasse 4 kort, tror det bliver endnu bedre med det.

men lige et par spg:

når i sætter det på hjelmen, sidder det så på siden med sugekop eller på toppen.
når i bruger de mounts der er med, klæbes de så bare til hjelmen eller... og hvad med fra mount til klistermærke, kan det holde.
hvorfor stoppede optagelsen efter cirka 35 min og startede forfra? kan det ændres så man ikke får afbrydelser.

ser frem til at hære fra jer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Go Pro Hero Motorsport
  • #1   27. jul 2012 jeg har et alm buet mount siddende på hjelmen... og kameraet bliver siddende selv når min gixxer bliver trukket helt op (250 km/t+)

og skal du ha nyt kort så ta et klasse 10... det koster nærmest det samme..

og det med afbrydelserne har jeg ikke lige styr på hvorfor de gør det... men det kan ha noget med at gøre at det bliver nogle voldsomme store filer...

og du kan jo bare samle dem i movie maker hvis det er til stor gene.. smiley

• #2   27. jul 2012 Grunden til, at den deler er vidst for at udgå voldsomt store filer. Bruger du eksempelvis Mac kan du ikke flytte filer til en ekstern harddisk hvis filen er større end 4 GB. Og prøv at forestille dig hvor stor en fil det ville blive hvis du optager en time med 1080p.
    Så det er bare at samle dem, eller ligge dem i samme mappe på computeren.

• #3   27. jul 2012 Jeg har også sådan et kamera, men kan ikke lægge film her på mcg fordi de fylder for meget, og når jeg lægger dem på min pc bliver de lavet om til en vlc fil da jeg har sådan en fremviser, så er den helt tosset :o( Hvordan gør i andre med sådan et kamere?? Evt en step by step fremgangsmåde vil være dejligt. ;o)

• #4   27. jul 2012 Har købt et videoredigeringsprogram fra Pinnacle, gav ca. 300 dkr med det kan jeg selv bestemme format og fil str.

• #5   27. jul 2012 Har prøver med Pinnacle (30 dage gratis prøve) det kunne slet ikke se filerne på sd kortet eller på pc´en.

• #6   27. jul 2012 Det problem har jeg ikke haft... Har også GoPro hd.

• #7   27. jul 2012 Jeg er et skvaderhoved til computere og engelsk er heller ikke godt, så er det ikke let når det ikke vil noget :o/

Kommentér på:
Go Pro Hero Motorsport

Annonce