{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondux forsikring
  • #1   16. maj 2012 Jep.. lige det samme

• #2   16. maj 2012 stempel afgifter osv osv er vidst efterhånden meget normalt hos diverse selskaber:o/

• #3   16. maj 2012 det siger de normalt også.. at prisen er uden stempel gebyr og lignende.. det er udgifter til staten.. papir arbejde og lignende.. men hvis 450kr er for meget for dig.. så har man ikke råd til mc.. smiley

• #4   16. maj 2012 Seriøst en lorte kommentar at fyre af.

• #5   16. maj 2012 jeps der er tegnings gebyr på 450kr, ligesom det koster 299 i oprettelse hos fitness world (nu så man lige en reklame her på siden).

Giver dog klaus ret på en måde uden at være arrogant eller snobbet. Men er sikker på at de 450kr hurtigt bliver tjent ind igen, mondux er jo billigt (i hvert fald for mig med kasko).

• #6   16. maj 2012 Ikke en skid med om jeg har 450 kr, men mere fordi jeg undrede mig over det, og er ved at være træt af at der efterhånden er gebyr på ALT. Men klart hvis man er totalt ligeglad med 450 kr i gebyr, forstår jeg da godt det bliver mere og mere almindeligt

• #7   16. maj 2012 Det er meget normalt, og jeg kan ikke se hvordan det kan være et problem..

• #8   16. maj 2012 Altså jeg har det sådan at ellers ville forsikringen bare være 450kr. dyrere, så for mig er det same same og er egentlig bare glad for det er et engangsgebyr smiley

• #9   16. maj 2012 Ja det gav jeg også.. Men giver dig ret der er gebyr på alt nu om dage.
    Jeg har dem også da de var mere eller mindre det eneste sted jeg kunne få kasko på uden skal kunne give 30k (seriøst GF ville have jeg skulle give 30k om året for en kasko) men der nogle der kender mondux's vej hjælp?

• #10   16. maj 2012 Jeg har gf forsikring og giver ikke mere end 1000 kr for en sæson.. Dog kun ansvar.. Men andre selvskaber skal have 20-30 k i ansvar fordi uha det er jo over 1000 ccm og så er det en "R" model -- WOW -- JA, mester den er 25 år gammel.. haha

Det er sgu nogen gange svært at finde hoved og hale i den forsikrings jungle..

• #11   16. maj 2012 Det kunne også være værd at undersøge, om f.eks. arbejdsgiveren har en eller anden lukrativ aftale med (eller flere) forsikringsselskaber.

Gennem mit arbejde har jeg forsikret min GSXR 400 ved Tjenestemændenes Forsikring. Det er i bund og grund præcis samme forsikring og vilkår som ved Tryg - bare markant billigere.

Jeg skal give lige under 4000,- for kasko og lige under 2000,- for ansvar alene. Det er meget, meget billigere end præcis samme forsikring gennem Tryg. Jeg kan ikke huske priserne, men Tryg ville have mere end det dobbelte.

Begge dele falder til det halve næste år, når jeg bliver elitebilist (på bilen).

• #12   16. maj 2012 Det har intet med oprettelsesgebyr som et fitness center...

Det er statsafgift, stempel afgift osv. som staten kræver i forbindelse med tegning af en forsikring. Det er ikke en afgift som forsikringsselskaberne har valgt at opkræve.

Hilsen Assurandøren smiley

• #13   16. maj 2012 Jeg betalte også gebyr dengang. Syntes det er værre at de ville have 500 for at ændre min kasko til en ansvar smiley
    Thomas

• #15   16. maj 2012 Har aldrig betalt gebyr på nytegnede forsikringer ( Topdanmark)

Beløbet er ligegyldig, men bliver altid irriteret når der kommer skjulte poster på regningen som ligeså godt kunne være oplyst ved tegningen.....

De er nogle pampere er de !!!!!!! ;-))

• #16   16. maj 2012 Hvis bare folk gad at læse hvad de skriver under på!
    Det står tydeligt på nederste linie, så det kan da ikke komme som en overraskelse.

• #17   16. maj 2012 Mondux er nok billige, hvis man tager selvrisikoen på 10k... har selv lige været møllen igennem med min nye cykel

valgte dog top danmark, da de ku er 200kr dyrere om året og deres selvrisiko kun er det HALVE

jo... jeg har en dyr og stor cykel... så mig koster det 5900kr om året.. alt incl

men hellere give 200kr mere... og spare 5k HVIS uheldet er ude

• #18   16. maj 2012

..fik lige tilbud fra Codan i dag.

..Vi har i familien forsikringer hos dem for ca. 250.000 kr. ingen skader i 10 år.

Hyosung gt250r. Ansvar 3455 kr. kasko, ca. 23000 kr. selvrisiko 5000 kr.

Det er vidst inkluderet gebyr.. smiley tog self. ansvar. gav kun 26000 for cyklen.. tænk.. ca. 23000 kr. for en 250'er...

Kommentér på:
Mondux forsikring

Annonce