{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.281 visninger | Oprettet:

Thomas B
Thomas B
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 24

Mondux Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er ny cyklist på 20 år, og modtager min MC om et par dage.
Jeg har hentet tilbud hos flere forsikringsselskaber (IDA, Tryg, TopDanmark, GF, Mondux og 2 mere jeg ikke kan huske..)

Langt størstedelen gav mig priser der knapt kunne betales med penge (Op mod 25.000 for en Honda CBF 500 Årg 2007)..

Mondux, derimod, gav mig en meget fornuftig pris - 5300 for Kasko+Ansvar, men der er har været nogen kritik her på siden om dem - Problemet er blot at alle posts er flere år gamle.

Nogle der for nyligt har haft kontakt med Mondux og kan knytte en kommentar til dem?

På forhånd tak.

Thomas

Edit: Mit spørgsmål lyder på, hvordan de er når skaden ER sket.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondux Forsikring
  • #1   1. maj 2013 Har 2 af mine motorcykler forsikret der. De er billige og har kun oplevet lidt tekniske problemer hos dem.

Nu har jeg så til gengæld aldrig haft brug for deres hjælp mhp. skade ol.

Vh.

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    apr 2013

#3   1. maj 2013 Mindre problemer kan der altid forekomme.. Trustpilot har bare UTROLIGT mange negative kommentarer, men de fleste er knyttet til Mobiltelefoner og Computere (Som alle vist kender mindst én der har fusket med..?)

Umiddelbart er der både folk der taler til/for Mondux, men da jeg er ny på emnet vil jeg gerne have knyttet en "frisk" kommentar til dem.

• #4   1. maj 2013 Har selv mondux til en billig penge. Så længe de dækker det samme som de andre vil jeg ikke stille spørgsmål ved små tekniske problemer eller dårlige anmeldelser. Trustpilot er selv blevet haglet ned i medierne så dem giver jeg ikke en dyt for.
    Tag chancen og prøv Mondux. Læg mærke til de kun har 10% selvrisko ved tyveri hvor andre har 20% af summen. Mindre detalje, men væsenlg skulle uheldet være ude. P.S. Jeg har ikke aktier i Mondux, men sidder selv med forsikring til daglig og har læst det med småt. De er bare det billigere fordi de taksere MC´er anderledes end de store selvskaber, hvis primærer indtægt ikke er på MC

• #6   1. maj 2013 Har selv min forsikring hos dem er kan ikke sige noget negativt om dem.

• #7   1. maj 2013 Ellers prøv 123 forsikring. De skulle være billige og dem er der mig bekendt ingen klager over.
    http://www.123mc.dk/forsikring/

Eventuel også FDM forsikring.

• #8   1. maj 2013 Kan sige at de er lidt langsomme. ventede 9 mdr på første regning og derefter har der været små fejl i det hele. men de er til at tale med og retter hvad man beder dem om. så hvis du har styr på dine ting er de billige. Har dog ikke haft brug for dem

• #10   1. maj 2013 mondux har altid kommet med billigst tilbud, og min ven har haft brug for dem da hans ninja blev totaltsmadret i et sving, ingen problemer fuld betaling.

• #11   1. maj 2013 Jeg har en vw transporter kaskoforsikret ved dem. og de var klart de billigeste af alle !!!! har også haft andre biler der, det eneste rådne ved dem er opstart gebyr på 500 på deres forsikringer som de ikke fortæller når man får pris, og så er de utrolig langsomme i deres adminstration, ellers har der ikke været bøvl. men ved så ikke hvordan de er når man får en skade eller noget.... nu har jeg så ikke haft skade de klap 7 år jeg har haft forsikringer så..

• #12   1. maj 2013 En af grundene til Mondux er blillig, er at de motorcykel forhandlere der er medlem af MFF Motorcykelforhandlerforeningen, er gået i samarbejde med Mondux, så de bruges rigtigt meget mht. mc. Har selv ikke oplevet nogen problemer med dem. Eneste er at de ikke altid er lige hurtige til at sende en regning

• #13   1. maj 2013 nej det er rigtigt! vi venter stadig på en regning fra en hyosung GT 250 som skulle være sendt 1. marts...

• #14   1. maj 2013 Jeg har også haft mondux. Og havde jeg ikke været vågen, havde de opkrævet mig penge for et halvt år ekstra, efter jeg havde opsagt min forsikring - i virkeligheden skulle jeg faktisk have penge for et halvt år tilbage i stedet, men dem har jeg ikke set noget til endnu.. Giver dem et kald igen imorgen.
    Trods det jeg selv har erfaret, og det andre skriver, overvejer jeg stadig at købe kasko hos dem igen, bare fordi det er billigst..

• #15   1. maj 2013 Er der nogen der ved om man kan stole blindt på deres beregner på nettet? For den spørger jo slet ikke til kørselserfaring og postnummer osv? Tror i man kan få en bedre pris, hvis man ringer og oplyser disse?

• Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    apr 2013

#16   2. maj 2013 Silas deres beregner på netter er ganske præcis.
    Jeg troede heller ikke på det i starten, men snakkede med en salgsrepræsentant, og ganske rigtig - 4700/5300/6000 for Kasko på CBF 500 alt efter min selvrisiko.

• #17   5. maj 2013 De er i den grad sløve til det med regninger. Har lige fået en regning for hele sidste år, på trods af at jeg betaler ekstra for kvartalsbetaling.

Så længe man husker at holde øje med om regningerne kommer, tror jeg ikke der er problemer.

• #18   5. maj 2013 Drop dem. De har ikke styr på noget. Jeg har flyttet alle mine forsikringer fra dem. Efter 2 år var det stadig rod i mine policer. Flyttede til top Danmark for 3 mdr siden. Mine gamle policer er først opgjort i sidste uge. ! Dårlige undskyldninger om nyt EDB osv. Sjovt den brugte de også for 2 år siden... Betaler idag ca. 6000 mere om året ved Top D. Men med ro i sjælen. Billig forsikring, men dårlig service. Ps. De er søde at tale med, men systemet fungere ikke.

• #19   5. maj 2013 TThomas B: Skal lige forstå noget. Du giver 500kr mere om måneden for en dårligere dækning på MC siden? Bare jeg havde så mange penge smiley
    Ved Mondux er der kun en selvrisiko på 10% ved tyveri hvor Top har 20%. Mindre detalje, men med de mc der bliver stålet pt kan man jo være uheldig... Du skriver selv det er en billig forsikring og de vil uden tvivl dække efter deres betingelser skulle uheldet være ude. Tag det ikke ilde op. Kan bare ikke forstå man giver mere for noget man ved er det samme.

• #20   6. maj 2013 Hej Uffe, Ja jeg betaler kassen ift. Mondux. ok. 2 biler og hus for ca.4,5 mill
    der ud over gik det galt med min mc som de fuckede de op i, så den endte hos Tryg, trods jeg ringede til dem og fortalte dem om om problemer med omregistrering. mit hus står stadig med forkert matrikel no. ift. adr. så hvad viloe fu gøre. Huset brænder, sorry, adr, matr.no. nej, gu neg gamble for 5 flasker rødvin pr. md.
    Ps, det er ikke kun MC, men hele pakken..:-)

• #21   6. maj 2013 Det forstod jeg ikke en skid af smiley

Kommentér på:
Mondux Forsikring

Annonce