748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Er det her udstyr godt nok ?? Er det her udstyr godt nok ??

Er følgende udstyr godt nok ?? når man nu kun kører en hygge tur en gang imellem ??

(link fjernet)

(link fjernet)

Har ikke rigtig nogen erfaring mht udstyr da jeg ikke har kørt længe, håber at der måske er nogen der har prøvet de her produkter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det her udstyr godt nok ??
  • #1   17. feb 2012 Du kan jo lige så godt styrte alvorligt på en lille hyggetur.. Og så er det vel et dumt sted at spare`?

• #2   17. feb 2012 Det virker til at være "ok" men jeg vil ikke være i tvivl at ligemeget hvor lange eller korte ture du køre skal der kun 1 uheld til... Jeg siger ikke Biltema har ringe udstyr, men specielt hjelmen ville jeg ikke gå på kompromis. Pris og "holdbarhed" hænger nok meget godt sammen hvad hjelme angår. Jeg ville ikke købe hjelme.

• #3   17. feb 2012 Kig her istedet: http://www.louis.de/

• #4   17. feb 2012 Har du prøvet det? Deres hjælme skulle være som en dårlig flamingo-kasse, rygskjoldet er sikkert fint, men Lidl plejer at have et som er testet godt til under 250kr, de plejer at kører mc tema her til foråret, så hvis det skal være billigt ville jeg nok vente på det. Men et dårligt er stadig bedre end intet.
    Forcefield lavet et fint rygskjold men det koster ca 1200kr hos den lokale mc bix

• #5   17. feb 2012 Jeg synes det ser fint ud, men du skal prøve før køb. Og køb for guds skyld ikke i udlandet. Prøv og køb i DK. Prut lidt med prisen og støt danske butikker.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #6   17. feb 2012 Ryksjoldet er som at køre med et sammenrullet og stivnet gulvtæppe på ryggen - INGEN flex og alt for varmt.

Hjelmen er noget billigt pis som støjer af H til...

Skal du have noget for dine penge, så skal du til udlandet.

• #7   17. feb 2012 du ka jo også gå ind på motohaus.dk som ligger i harken ved hjørring de er meget billige både med hjelme og tøj de køre udsalg på held tøj for tiden har selv købt nyt udstyr der oppe

• #8   17. feb 2012 Hvis hjelmen passer til din hovedform og sidder som den skal, så er der sikkert mere beskyttelse i, end i en 6000kr hjelm der ikke sidder som den skal...

Du behøver ikke tage til udlandet for at få noget godt udstyr til billige penge, det er kun "mærkedyr" der synes det er nødvendigt fordi de kan spare et par 1000kr på komplet "mærke" udstyr...

Det vigtigste er at finde en hjelm der passer til dit hoved, det er osse med til at mindske støjen... Rygskjoldet derimod er mere "universalt" det skal være bare være behageligt og sikkert som muligt...

/ Bülow...

• #9   17. feb 2012 super gode tilbage meldinger, det var det jeg gik efter.
    Kommet frem til at der nok skal kastes flere kontanter efter sikerheds udstyr.
    leder vidre indtil vejeret bliver kørsels vejr.

Kommentér på:
Er det her udstyr godt nok ??

Annonce