1.759 visninger
|
Oprettet:
stjålet mc {{forumTopicSubject}}
Hej.
Efter jeg fik min mc stjålet sidste år, og jeg fandt den igen. Har tyvene formået at ødelægge et par ting på min mc.
Jeg står og skal bruge et nyt sidespejl til min Honda CBR 600 f2 fra 1992, er der nogen der ligger inde med sådan et?
Samtidig er kåben lidt medtaget, og er flækket nogle steder, er der nogen måde, hvorpå jeg selv kan lappe skaderne på kåben, sådan at det bliver nogenlunde pænt igen.
(en af revnerne er omkring blinklyset på den ene side)
på forhånd tak for hjælpen
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 162 Svar: 1.091
Kan du ikke tage noget spartle til kåben og slippe den fint igen ? Der er selvf noget med farven efter en gang spartling
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 47 Svar: 422
Det er ikke gratis, men det er der jo intet der er
Om du skal bruge polyester eller glasfiber afhænger vist mest af præcis hvilket materiale din kåbe er.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.840
Vh
Jonas W
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 913
Vi har et dansk firma der laver noget der hedder lego he he og de klodser er lavet af abs plast, et sylte tøjs glas ( tomt ) og så en håndfuld klodser ned i, tilsæt acetone, låg på, ryst og lad stå nogle dage til de er opløst, slib stedet let både for og bag, læg de opløste klodser ( der skal have samme tykkelse som tandpasta ) på bagsiden og forstærk evt med noget glasfiber net, hold delen sammen imens det hærder ( her er det det hurtigt kan gå galt, for det hærder MEGET langsomt, det føles hård på overfladen men er stadigvæk blød indeni, så tålmodighed er her en dyd, gerne en uge til 14 dage i varme, det actone der er i smelter også kåben hvor det lægges på, så det bliver som en helhed )
Alm spartelmasse er ikke flexibel nok og det holder ikke godt på sådan noget absplast, glasfiber holder lidt bedre men det er stadigvæk noget der ikke går i forbindelse med plasten, så der er sådan set kun limet på oversiden af plasten.
Spejl prøv mc huset i herning.... sikken en smøre jeg kom af med der, men har hørt fra folk der siger at klodser ikke holder, men med tid er det helt fint.
Jeg har limet et kåbe beslag der brækket af , kåben bliver holdt ind af det beslag, så der er lidt spænding i det og det holder den dag idag på hans cykel...
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.077
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 848
Ironi kan forekomme;)
jun 2006
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 378
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
Der findes også en verden uden for Ebay (kan med sikkerhed købes i Vendsyssel) og når der sidder en masse mennesker der har positive ting at byde ind med, så behøver man ikke nødvendigvis Google.
Skrevet UDEN ironi.
;O)
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 638
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 913
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 30
Jeg vil kigge lidt rundt på nettet, og samtidig se om jeg kan finde ud af at spartle selv
Jeg skrev på facebook, at den var stjålet, og fik alle mine venner til at dele min status, og efter 2 dage var der nogen der havde fået kolde fødder, og så fandt jeg den 10 km fra hvor jeg bor, kørt tom, og smidt ved en skole.
stjålet mc