2.685 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 45 Svar

Hvilke mc til max 25,000 ? Hvilke mc til max 25,000 ?

Hejsa herinde

Nu skal jeg til at være motorcyklist og skal derfor have købt mig min første mc.

Jeg er absolut ikke mekaniker, kan knap skifte en pære smiley

Jeg skal have mig en stabil og god maskine der starter og kører hver gang hvad skal jeg vælge ?

Jeg er en voksen herre så skal ikke være under 600ccm

Har selv haft kig på: bandit, gsx og list streetfighter

har i gode bud på noget stabilt der bare kører

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke mc til max 25,000 ?
  • #1   1. nov 2011 Yamaha:
    Fzr 600
    Fzr 1000

Honda:
    Cbr 600 f1
    Cbr 600 f2
    Cbr 1000 f

Suzuki:
    Rf 600
    Gsx 600 f

Kawa:
    Gpx 600
    Gpz 600

Lidt forskeligt, er Yamaha mand, så ja, ville vælge Fzr 600 da de generalt bruger mindre olie end 1000'erne.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #2   1. nov 2011 Suzuki Bandit 600 er et godt solidt valg, hvorimod RF600 ikke er.

Nu er sæsonen selvfølgelig ved at være væk, men du skal ud og prøvekøre som en sindssyg for at se jvad der tænder dig.

• #3   1. nov 2011 Hej Petz

tak for de mange muligheder smiley
    Yamaha fzr har jeg haft lidt kig på før, er den stor eller lille i stellet ?

Jeg er dog også ret hug på en gxr 600 (1997-20xx) model, men ved ikke om det ville være godt køb til den pris ? Kan godt lide de rundeformer som jeg synes får den til at se en del nyere ud..

Mikkel