{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ok alarm til mc hvilke
  • #1   22. mar 2009 Jeg har gode erfaringer med scorpio - se www.bits4bikes.dk

• #2   22. mar 2009 den her ser ellers også fin ud
    http://www.speeding.dk/shop/motorcykel-alarm-sentinel-381p.html

• #3   22. mar 2009 Har en selca på min den er rar og kan anbefales

• #4   22. mar 2009 Jeg er blevet anbefales en Spyball alarm

• #5   22. mar 2009 Jeg har Scorpio s 900 i modellen. Og den virker. Skræmte tyvende væk så sent som i sidste uge....

• #6   22. mar 2009 Havde spyball på min CBR 1000. Fungerede fint i starten, men måtte udskifte den da den pludselig gik i gang og ikke kunne stoppes. Jeg fik den dog stoppet med fjernbetjeningen tilsidst men så kunne den bare ikke aktiveres mere.. så jeg smed en ny på ( sidste model spyball) og den fungererde perfekt. Fuld tilfreds igen...

• #7   4. feb 2010 Hej Ronni
    denne Alarm har jeg gode erfaringer med

Jeg Har en Spyball alarm
    den er jeg meget glad for
    skal monteres et tørt sted
    så er der ikke nogen problemer med dem
    tåler ikke vand!
    Koster ca 2300.00Kr
    lidt info:SpyBall 8520 MC-Alarm

Fjernbetjent Tilkobling - Et langt blink, og to blop. Lysdioden lyser fast i 60 sekunder. Tryk på knap nr. 1 på senderen for at tilkoble. Før blinklyset slukker trykkes på knap nr. 2. Et lydsignal bekræfter, at sensoren er deaktiveret. Frakoblingen er midlertidig og gælder kun i en tilkoblingsperiode. Bevægelsessensorfunktionen slås til igen ved næste tilkobling.

Fjernbetjent Frakobling - Et kort blink og et kort blop. 2 korte blop hvis der har været en alarm.

Automatisk TyveriSikring - Når man slår tænding fra, tilkobler startspærringen efter 60 sekunder, hvis ikke alarmen tilkobles. Aktiverer man herefter fjernbetjeningen tilkobler alarmen.

Nødfrakobling - Foregår ved at tælle antallet af blink fra lysdioden, og slå tænding on/off. Koden fremgår af et plastickort som ligger i et forseglet konvolut. På bagsiden af dette kort er anført en brugsanvisning i miniature format på engelsk. Dansk brugsanvisning medfølger.

Patenteret SpyBall UltralydsSensor - Registrerer i hvilken position motorcyklen parkeres, og alarmerer hvis denne stilling ændres. Sensorens følsomhed kan justeres og sensoren kan slås helt fra (f.eks. hvis man vil alarm-sikre ved færgefart). Følsomheden kan evt. reduceres ved tilkobling.
    Sleep funktion - Hvis man ikke bruger mc'en (1 dag i frakoblet eller 21 dage i tilkoblet), lukker alarmen ned og falder i søvn. Startspærre forbliver tilkoblet. Kan herefter kun vækkes med en kombination af fjernbetjening og tændingsnøgle.

Batteri Backup - Et indbygget batteri giver alarm hvis man forsøger at afmontere ledninger.

ISO 9001 godkendt - Italiensk kvalitetsprodukt designet og konstrueret efter de strengeste Europæiske krav.

Venlig hilsen
    Bjarne

Forum-forsiden | Emne-oversigten | Søg emn

Kommentér på:
ok alarm til mc hvilke

Annonce