1.161 visninger
|
Oprettet:
ok alarm til mc hvilke {{forumTopicSubject}}
hey. jeg render lidt og leder efter en mc alarm som er ok. der skal være en følsomhedscensor i så hvis man slår på cyklen så lyder alarmen, har kig på selca mt8
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 173
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.082
http://www.speeding.dk/shop/motorcykel-alarm-sentinel-381p.html
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 251
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 196
jun 2006
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 184
jul 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 186
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 34 Svar: 322
denne Alarm har jeg gode erfaringer med
Jeg Har en Spyball alarm
den er jeg meget glad for
skal monteres et tørt sted
så er der ikke nogen problemer med dem
tåler ikke vand!
Koster ca 2300.00Kr
lidt info:SpyBall 8520 MC-Alarm
Fjernbetjent Tilkobling - Et langt blink, og to blop. Lysdioden lyser fast i 60 sekunder. Tryk på knap nr. 1 på senderen for at tilkoble. Før blinklyset slukker trykkes på knap nr. 2. Et lydsignal bekræfter, at sensoren er deaktiveret. Frakoblingen er midlertidig og gælder kun i en tilkoblingsperiode. Bevægelsessensorfunktionen slås til igen ved næste tilkobling.
Fjernbetjent Frakobling - Et kort blink og et kort blop. 2 korte blop hvis der har været en alarm.
Automatisk TyveriSikring - Når man slår tænding fra, tilkobler startspærringen efter 60 sekunder, hvis ikke alarmen tilkobles. Aktiverer man herefter fjernbetjeningen tilkobler alarmen.
Nødfrakobling - Foregår ved at tælle antallet af blink fra lysdioden, og slå tænding on/off. Koden fremgår af et plastickort som ligger i et forseglet konvolut. På bagsiden af dette kort er anført en brugsanvisning i miniature format på engelsk. Dansk brugsanvisning medfølger.
Patenteret SpyBall UltralydsSensor - Registrerer i hvilken position motorcyklen parkeres, og alarmerer hvis denne stilling ændres. Sensorens følsomhed kan justeres og sensoren kan slås helt fra (f.eks. hvis man vil alarm-sikre ved færgefart). Følsomheden kan evt. reduceres ved tilkobling.
Sleep funktion - Hvis man ikke bruger mc'en (1 dag i frakoblet eller 21 dage i tilkoblet), lukker alarmen ned og falder i søvn. Startspærre forbliver tilkoblet. Kan herefter kun vækkes med en kombination af fjernbetjening og tændingsnøgle.
Batteri Backup - Et indbygget batteri giver alarm hvis man forsøger at afmontere ledninger.
ISO 9001 godkendt - Italiensk kvalitetsprodukt designet og konstrueret efter de strengeste Europæiske krav.
Venlig hilsen
Bjarne
Forum-forsiden | Emne-oversigten | Søg emn
ok alarm til mc hvilke