{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.049 visninger | Oprettet:

Mc til høje mennesker. {{forumTopicSubject}}

Det må meget gerne være alt muligt undtagen offroader maskiner og dem med eger fælge

Jeg søger en maskine med støbte hjulfælge og helst kardan træk. Kæde kan dog godt gå an eller kilerem.

Jeg er ca. 1.98 m høj

Da jeg er studerende, er jeg på udkig efter en solid mc som ikke har rasle lyde. Er dog mest ude efter noget 2 cylinderet

Hvis en 4 cylinderet maskine ikke har rasle lyde fra bundkæde o.s.v og virker god. kan den dog godt gå an.

Den seneste xj 600 fra 87 var slidt i motoren og den blev jeg hurtig træt af på grund af den stand som maskinen havde, her af rasle lyde i motoren. smiley

Jeg regner med at bruge aller højest 25.000 kr på køb af mc.

Jeg har kigget på en Yamaha xv 750 se

Tror i denne maskine vil passe mig fysisk?

I må meget gerne komme med personlige erfaringer og foreslag til hvad der ellers kunne være intressant.

Planen er at den mc skal kunne bruges som hverdagsmaskine men også til at kunne køre motorvej og lidt længere ture i det sjællandske.

så minimum 500 ccm.

Tidligere mcer-
Suzuki gn 250 - 1993
Yamaha xj 600 - 1987

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc til høje mennesker.
  • #1   24. sep 2011 Maskinen må godt havde noget bundtræk så den kan accelere sådan rimelig hurtig gennem byen og ud af trafikken.

Hvad ville i anbefale eller foreslå, jeg skal kigge efter.

• #2   24. sep 2011 Suzuki vx 800 er svaret på dine bønner.....

• #3   24. sep 2011 birger O

Har du prøvet sådan en Suzuki vx 800? smiley

Har dog kigget på sådan en og den ser heller ikke tosset ud.

• #5   24. sep 2011 Jeg har købt mig en Yamaha FJ 1200, den passer altså ret godt når man er lidt høj, og det er heller ikke nødvendigvis den langsomste ude af lyskurven.