1.144 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Det var sku knastkædestrammeren :) Det var sku knastkædestrammeren :)

Hej
Jeg har fået skiftet knastkædestrammer på min CBR 600 F4i og nu rasler den ikke længere smiley

Havde den inde ved Kaj's MC i Sønderborg. Det løb op i kr. 3000,- inkl. strammer og pakninger samt div. bolte.

Grunden til at det tog noget længere tid (3,5 time) var at det ene luftindtag ikke sad rigtig på så det var svært at få skilt tingene ad. Han sagde til mig at den må have kørt underligt for den har fået falsk luft ind.

Jeg kørte fra Sønderborg til Christiansfeld idag og den kører suverænt nu smiley

Der manglede en 5-6 skruer/bolte (ca. 40 kr. pr stk. ) til at holde kåbedele fast i den ene side og dem har jeg også fået på. Jeg gav kr. 3000,- for nyt sideskjold for 3 måneder siden da jeg købte den og syntes det er for dårligt der mangler sådan noget.

Overvejer lidt at skrive til ham jeg købte den af ( Jim's mc men solgt for kunde ) Tror i der er nogen chance for at han vil kompencere noget eller skal jeg bare droppe det og nyde at den kører som en drøm nu ?

Knastkædestrammeren er vel en sliddel og når den er købt som "beset" så er der nok ikke noget at gøre her men kåbedelen er noget jeg har købt af ham og han har serviceret den i september. Der lavede han bl.a. ventiljustering så må man vel forvente at luftindtag sidder korrekt.

Hmm er bare lidt træt af at smide 3 k efter 2,5-3 måneder men hvis det er hvad der kan drille på en Honda burde den vel være ok i en periode smiley

Er bare så klar på at komme ud at trille, håber vejret snart er med os igen. Ses på vejene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var sku knastkædestrammeren :)
Kommentér på:
Det var sku knastkædestrammeren :)

Annonce