{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Det var det... {{forumTopicSubject}}

Så røg kawa'en sku til forsikringen...
Ville lige køre ned og tanke den. Så begyndte den at sætte ud og jeg ville slå den over på reserve tank. Men alt imens jeg rodede med det var jeg kommet ud i rabatten hvor der var et stort hul som jeg røg i.... Cyklen OG jeg tog en kolbøtte i luften inden "vi" landede på cykelstien... Sådan noget lort. Det kostede cyklen, en hæl der er brækket to steder, 3 forstuvede tæer samt en masse hudafskrabninger.. Billig sluppet, taget i betragtning af at jeg bare havde Kansas arbejdstøj på ( hvilket i øvrigt IKKE duer mere).. Min hjælm fik lidt små skrammer og handskerne har også kun lige slikket asfalten... Det skal siges at jeg lige har haft flækket skinneben efter en skiferie og derfor gået hjemme i to mdr. Nu kan jeg så lige starte forfra med krykkerne smiley
Spændt på hvad de siger på arbejdet, når jeg ringer og fortæller at jeg skal blive hjemme 6 uger igen smiley

Kør ordentligt derude, og hold ind til siden hvis kværnen skal på reserve!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var det...
  • #1   1. apr 2007 Ja ... det er vist kun en ting, man kan lære af det ..... smiley

Heldigt at det trods alt ikke gik værre ......

• #2   1. apr 2007 Ej for helvede, det var fandme en nedtur der ville noget. Jeg håber du kommer over styrtet og jeg håber også at dit firma ikke bliver alt for sure. Held og lykke fremover.

• #3   1. apr 2007 jae det squ godt nok nedtur, men ja godt det "kun" var meteriellet der blev smadret og du slap billigt fra det.. kender følelsen, var nede sidste år og fik masikinen totalskadet, men der var bare ik lige en forsikring der gad betale.. men kan har da heldigvis stadig helbreddet iorden.

mvh lars N

god bedring

• #4   1. apr 2007 Det er nogle triste billeder du har af den, men godt at du slap så billig selv.

• #5   1. apr 2007 mega surt...god bedring... nu er du vel ikke blevet bange for at køre mc, eller er du...??

patrick

• #6   1. apr 2007 Ja det var sgu surt.... Men pøj pøj med helbredet.

• #7   1. apr 2007 SUR RØV og frem med det gode humør.

BikerFriend hilsen KELD.

• #8   1. apr 2007 Surt, Træls, og sikkerk dyrt. Men godt at du ikke knækkede ryggen ved det.

• #9   2. apr 2007 Flemming O.. Nej, selvfølgelig er jeg ikke det. Kan slet ikke vente til je får mig en ny maskine.. Men må nu nok indrømme at det giver noget af et chok. Også her bagefter hvor man ikke kan lade være med at tænke på hvad der kunne være sket. Hvis jeg havde fået cyklen ned over mig, eller hvis jeg havde haft en bagpå eller... Ja mulighederne er mange.. vi var ude og kigge igår hvor det skete, og prøvede at måle lidt op. Det ser ud til at cyklen har fløjet næsten 28 m inden den er landet på cykelstien... Hvilket var MEGET chokkerende eftersom jeg max kørte 100 km/t... Det er altså voldsomme kræfter vi har med at gøre derude.. Aldrig undervurder maskinen, heller ikke selvom man føler man har styr på det. Lige pludselig går det bare stærkt og det eneste man kan gøre er at krydse fingre og så ellers vente på at man ligger stille smiley smiley

Kommentér på:
Det var det...

Annonce