852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Billigt kort kontra "normale" priser Billigt kort kontra "normale" priser

Den gang jeg tog kørekort til bil, 5-6 år siden, hed det sig at man skulle holde sig fra tilbudspakkerne, da de køreskoler der udbød dem, tit havde større dumpeprocent. Eller også var eleverne generelt bare dumme ...

Hedder det sig stadig? Overvejer nemlig stærkt at tage mig et MC-kort, men er under uddannelse og ejer ikke kongens mønt. Så at tage til København og betale ~10000 kr eller blive på vestsjælland et sted og betale ~13000 kr - kan ikke rigtig finde ud af hvordan og hvorledes.

Kan i komme med lidt pro's og con's? Kan sagtens gebærde mig i trafikken og kender reglerne, så regner stærkt med at at kunne holde mig inden for "lovpakken".

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt kort kontra "normale" priser
  • #1   23. mar 2011 du kan sagtens finde billigpakker i vestsjælland, så hvorfor køre til kbh?

• #2   23. mar 2011 Mener jeg gav ca. 12.000 inkl. alt til bil
    nu er jeg ved at tage til mc, det skal jeg som udgangspunkt give 9500 for, dog får jeg det billigere da det er lille kort og kender kørelæren mm

• #3   23. mar 2011 om det er "lille" eller stor betyder normalt intet. Samme teori og samme kørsel.

• #4   23. mar 2011 Dan - Hvor? Lovpakken koster 9-10 stykker alle steder og oveni kommer al det obligatoriske.

• #5   23. mar 2011 Dan - du skal have færre køretimer, men det kan godt være da det er fordi det er under 2 år siden jeg tog mit B kørekort

• #6   23. mar 2011 Er det ikke fuldstændigt ligegyldigt om det koster 10 eller 13 klik?? Du skal ud bagefter og bruge en formue på en MC!

Nu skal jeg selvfølgelig ikke udfordre din privatøkonomi, men min erfaring er at du skal tage kortet hvor du mener du kan gennemføre asap, og så derefter kan vi diskutere om du skal give 150 eler 160 klik for en Fireblade.

• #7   23. mar 2011 hmm martin S, sagde intet om at det var billigere end det du nævner. Men ingen grund til at fare fra vest til kbh for at spare en tusse eller 2.

Normalt er pakkerne "alt incl." undtaget prøvegebyr, banegebyr og lån af knallerten til køreprøve.
    I Sorø/slagelse kender jeg Krølle og steen der kører med pakker... har ikke luret hvor billige de er pt., men jeg gad da ikke bruge 1000 + masser tid på at køre til kbh

• #8   23. mar 2011 Lisbeth's køreskole
    tjek den smiley

• Bo E
    Bo E Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 11
    #9   6. apr 2011 Som jeg skrev i et andet indlæg så har jeg set i en reklame at Tip Top Trafik har sat prisen på motorcykel ned så total prisen skulle være Københavns billigste motorcykelkørekort, tog selv kortet for 4 år siden de var meget proff. no problemos

Kommentér på:
Billigt kort kontra "normale" priser

Annonce