1.120 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

ansvars forsikring hos Bauta ansvars forsikring hos Bauta

ok så jeg har lige haft besøg af en forsikrings agent fra Bauta.. da gav in fin pris på bil og indbo.. men nu kommer det mærkelig..
han fortalte at de ikke solgte motorcykel ansvar MED vinterdækning..
Det giver sgu da ingen mening.. jeg kunne godt købe kasko som er helårs??? WTF

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ansvars forsikring hos Bauta
  • #1   18. nov 2010 Det giver jo sådan set mening... De vil ikke have at du kører på den om vinteren, derfor ingen vinter snavrsforsikring. Men selv om du ikke må køre på den, ville det måske være ganske rart at få lidt for den hvis den bliver stjålet om vinteren. Altså kasko.

• #2   18. nov 2010 jeg har været forsikret i fdm forsikring, da havde jeg vinterkørsel på uden problemer... fdm forsikring er en del af runa, bauta og lærerstandens - mener helt sikkert at de kører med samme betingelser... men ok, kan da være de har fundet på noget nyt

• #3   18. nov 2010 ok så må jeg nok hellere lige prøve at ringe til dem i morgen.

• #4   18. nov 2010 Tror det må være en misforståelse, for ansvarsforsikringen er bestemt i færdselsloven, og der mener jeg ikke at selskaberne må lave en ringere dækning end loven foreskriver. Derfor tror jeg slet ikke at de må undtage vinterkørsel. Men få det lige bekræftet før du bare kører ud i vinteren!

• #5   18. nov 2010 Sjvp: Hvis der står i de betingelser man har accepteret, at forsikringen ikke dækker i de 3 vintermåneder, så er der ingen dækning. Eller rettere, den vil dække som udgangspunkt, men du får lov til at høre fra forsikringen bagefter, fordi man har overtrådt betingelserne. At der sidder nr.plade på er ikke ens betydende med forsikringen dækker.

• #6   18. nov 2010 Det tror jeg du har ret i Jesper. Jeg kan i hvert fald ikke finde bevis for, at det skulle være selskaberne forbudt at undtage ellers lovpligtige dækninger, så det må betyde at de kan hente pengene efterfølgende hos den der har tegnet forsikringen.

• #7   19. nov 2010 Hej er forsikret ved bauta og tror du/ sælgeren har misforstået hinanden. jeg har fuld ansvarsforsikret hele året - men er IKKE dækket på kaskoen fra !/12 - 1/3 udover brand og tyveri. Jeg kan jo så godt vælge at køre alligevel, men må jo så selv betale for mc`en hvis jeg vælter. På min police står jeg har valgt kasko helårsdækning fra, så det må kunne lade sig gøre. Ellers et godt forsikringsselskab, som jeg er tilfreds med. Hilsen Lisbeth

Kommentér på:
ansvars forsikring hos Bauta

Annonce