Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer som har fået stjålet MC
  • #1   9. aug 2010 Scorpio alarm med zone dækning og en Almax kædelås, men så er du også af med omkring 4-5 kilo!

• #2   9. aug 2010 Jeg har en abus granit lås med gulvanker herhjemme. Plus aflåst garage med vagthunden rendene. Så hvis de kan nå at få cyklen ud inden hunden gør eller æder dem og jeg når at få fat i geværet så må de sgu gerne få den. Hehe!

På vejen når man er ude og køre har jeg en rimelig billig kædelås med abus lås

• #3   9. aug 2010 og til alle .....

søg medlemskab her....... så kan vi hjælpe dem, der har været uheldig med deres mc....

mvh

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=842

• #4   9. aug 2010 Min havde skivelås - den var boret op og lå ved siden af. Proffer sagde polisen.

I dag er jeg gået alarm-amok!!!

• #7   9. aug 2010 regner med jeg smider en gps på min kommende, vil ikke risikere noget

• #8   9. aug 2010 Jeg lever efter bombes råd, og har altid gjort det. Hvis folk ikke ved man har den, kan de ikke stjæle den.

• #9   9. aug 2010 Ikke for at gå alt for OT, men så genudsendelse af Krimi5 på 5'eren.
    Der sad en indbrudstyv og var fortørnet over, at ejeren på en ejendom havde skudt efter ham (og ramt ham, YES SÅDAN!) "bare" fordi han var ved at bryde 3 garager op med en medskyldig og se om der var noget de kunne stjæle.

Desværre så blev beboeren, som skød, jo så straffet for det.

Men jeg synes fanme det var i orden - så kan ham tyven måske lære at kende forskel på dit og mit fremover.

-Og skytten kunne måske lære at ramme dem begge en anden gang, så der ikke er vidner og så bare grave dem ned i baghaven!

NÅ, så kom jeg af med det ;o)

Mvh

• #10   9. aug 2010 Allan (Horsens) B

ja jeg forstå heller ikke, at skytten kan dømmes for at skyde... de lorte tyve kunne jo bare blive væk, og lade vær med at stjæle hans pis og lort... længer er den ikke.. da ejer hørte hans knallert blive startet . da fyret han et skud af... sådan... det burde ikke give straf . . måske nærmer et skulder klap........

mener jeg

mvh

• #11   9. aug 2010 Glem politiet. De vil nemlig hellere tage fartmållinger istedet for at opklare forbrydelser for borgerne.
    Politibetjente idag er oftest tidligere gymnasie elever og vil meget hellere spise citron måne og skrive rapporter. Den tid hvor politiet bestod af tidligere håndværkere, søfolk mm som bevægede sig rundt blandt borgere for borgerne er desværre forbi.

Også derfor burde enhver borger have ret til, at forsvare sine ejendele og sin familie- og takkes for det bagefter.

• #12   9. aug 2010 Jeg kunne ikk drømme om at eje en motorcykel uden garage, i hvertfald hvis jeg ikk havde kasko på, hvilket jeg aldrig har på mine køretøjer.. Så har selvf garage, kæde og skivelås..

Men hvis der er nogen der virkeli vil stjæle den kan intet forhindre dem..

• #13   9. aug 2010
    Allan (Horsens) B

ham tossen der beklagede sig kommer fra mit lokalområde , han virker ellers som om han har lidt omløb i knolden når han ikke tager stoffer , men så snart sprøjterne eller hvordan det foregår har talt så er han helt blank , og han skal vist bare være glad for at det ikke var forurettedes jagtriffel der stod nærmest

• #14   9. aug 2010 blyhagl og baseball bats er hvad der skal til for at holde dem væk, politiet har jo desværre ikke resourcer til at hjælpe os

• #15   9. aug 2010 ang. det med hvad politiet har tid til, og ikke tid til, så har jeg lige en ret grotesk historie, fra min dagligdag...

Jeg hjælper til i en ungdomsklub, med bl.a. at lære ungerne derude at kørecross, og tilgengæld får jeg jo så også selv lov til at ligge og race lidt rundt derude... smiley
    Ganske tæt på denne klub ligger der en skov skoven imellem grimhøj og skjoldhøjkirke i Århus, hvis der er nogen der ved hvor det ligger.
    Inde i denne skov har vi flere gange hørt diverse våben blive affyret, både pistoler og automatvåben... sidste gang var så sent som for 1-2 uger siden.
    Og det er ikke bare løse skud der bliver affyret. Man kan finde patronhylstre liggende i skovbunden, og derved også se at det er skarpe skud der er blevet affyret...
    En af pædagogerne har haft ringet ind til politiet, imens det stod på, og hun fik bare at vide at det havde de ikke lige tid til at tage sig af... Dette er ret uhyggeligt da der hele vejen rundt om skoven ligger beboelse...

Hvad er det for en politistyrke vi har i det her land???

• #16   9. aug 2010 Rasmus H
    Ja det er vanvittigt, især når politiet har tid til at tage en håndværker der har glemt at få kniven af lommen, men de er selvfølgelig også farligere end et bandemedlem med et fuldauto våben, det må politiet jo så i hvert fald mene.

• #17   9. aug 2010 ja bly eller stålhagl er tydeligtvis ikke nok til at holde tyvagtige svin væk , det skal nok være lidt værrere , ex .308 eller større riffelammo

han blev nappet igen for indbrud i en stribe biler 2-3 dage efter han var udskrevet og løsladt :-S

• #18   9. aug 2010 så fatter han jo nada

• #19   9. aug 2010 jeg har færdig over den ironi der er det dette emme her hehe i kan godt nok fyre nogle guld korn af hehe
    min mening
    1. forsvar hvad der er dit og brug gerne skyde våben....
    2. jeg låser ikke min cykel af om natten med 110% sikkerhed så hører jeg det og puha en skæbne den mand led af av av.
    3 kan ikke forstå at i dette land man kan dømt med fængsel for at forsvar sine ejene ting det er jo noget helt galt
    4 ja politiet er sku lidt tunge og danse med en gang i mellem

• #20   9. aug 2010 Min tyverisikring er: Kasko forsikring. jeg har fået nappet en mc som stod låst væk, den har de åbenbart bare løftet væk, ja endda 3 meter fra det vindue hvor jeg sov bag, jeg hørte sku intet! Fik da en del mere for den end markedsprisen så jeg klagede skam ikke.

• #21   9. aug 2010 Jeppe
    ja det er pænt sagt smiley og sørgeligt nok så virker gutten som om han har lidt omløb i toppen når han ikke fylder sig med kemiske forbindelser smiley

• #22   9. aug 2010 Vil godt se den første der prøver at stjæle min med min vagthund i nærheden.

• #23   9. aug 2010 Simon M S
    Også min mening... det er fuldstændig tosset at de afviser sådan en henvendelse... Kan ikke forstå hvorfor de ikke sender et par vogne eller nogen tungere udrustede folk, og får pågrebet dem der skyder...

• #24   22. aug 2011 min cykel har kasko skive lås og kæde når den står hjemmei garagen og kasko er da fint nok men hvad hjælper den på de 150timer jeg har lagt i min gamle kawa hvis den bliver stjålet . der ligger en del af mig selv i den cykel og det kan ikke betales. så håber da ikke der er nogen der napper den
    mvh
    Jan

Kommentér på:
Til jer som har fået stjålet MC

Annonce