Spørgsmål vedr. marked... {{forumTopicSubject}}
Jeg er nødt til at stille dette spørgsmål! Jeg har grublet over det SÅ mange gange og jeg HAR forsøgt at ignorere min nysgerrighed -men nu har den altså alligevel fået overtaget...
Jeg undre mig over at der er så mange annoncer i markedet, med styrthjelme???
Det er højst tænkeligt MIG der har "for fine fornemmelser" eller en forkert indstilling, men jeg har altså altid haft den indstilling at en styrthjelm er noget helt personligt!!! Jeg kunne aldrig finde på at købe en brugt styrthjelm - heller ikke selv om sælger skriver at "den er som ny" el. "kun brugt få gange" o.s.v. ???
For mig er det stadigvæk en personlig ting.
OG et tillægsspørgsmål: hvorfor mon man vælger at sælge sin styrthjelm hvis den er rimelig ny og man syntes det er en fantastisk hjelm ???
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 532
Ud over det er der jo mange forhandlere der lader folk prøve hjelmen for at finde størrelsen inden køb så man kan jo nemt komme ud for hjemlen har været på et andet hoved inden det havner på ens eget.
Men ellers er jeg enig, det lugter lidt væk af dårlig hjelm.
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.435
vil gerne have noget bedre men har ikke råd til en ny.
tænker hvis den er som ny kan man ligeså godt købe den ,
mulige grunde til salg:
den kæreste man købte til , har kun siddet bagpå 1 gang på 2 år
eller hun skred,
man fik købt en der ikke passer til hovedet ,
eller man har skiftet cykel og stil eller farve passer ikke til den nye.
man vil ikke køre mc mere .
så der kan være mange grunde
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 152 Svar: 584
Det kan jo tænkes man har købt en hjelm og har set en nyere model som man hellere ville have... der er jo så mange på markedet at det er svært at vælge. Havde jeg penge nok ville jeg være som en kælling med sko...Et skab fyldt med hjelme som passe til mit humør og kjole... ej kører aldrig med kjole...har kevlar bukser
Men du har ret...der er pudsigt andre vil købe noget en anden har svedt og "kørt til", omman må sige sådan...
P.S. Jeg forkleiner ikke de folk der køber andres hjelme, siger blot jeg ikke ville...
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 15 Svar: 348
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.435
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.152
Og priserne på brugte hjelme er marginalt lavere end ny prisen, så jeg vil til hver en tid gå til en forhandler og få ordentligt udvalg og god vejledning.
feb 2010
Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 396
Michael: Jo, jeg kan da godt se at der kan være flere grunde til at sælge, men købe - ja, okay...
Tak for hjælpen med at stille min nysgerrighed Som sagt, ER jeg måske bare lidt "forfinet" eller pertentlig !
Spørgsmål vedr. marked...