929 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

toning blink anybody ? toning blink anybody ?

hej alle

tænkte på om der ngoen der vil tjene en 100 mand på lige at tone 4 bliklys glas jeg har til min bike da der er 2 hjørne på har jeg utrolig svært cved at lave det smiley

så vis nogen vil tone dem for en øl og lidt håndøre må i gerne skrive det en lille opgave som ikke bude tage lang tid

i skal være fra falster/lolland smiley helst i al fald jeg har tonings film smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toning blink anybody ?
  • #1   19. mar 2009 jeg gjorde det engang på min F2, med tyndt lag sort maling

• #2   19. mar 2009 Tone blink med toningsfilm? :S
    Skal man endelig i gang med sådan en projekt, var det så ikke bedre at købe noget toningsspray?

Dog vil jeg til enhver tid foretrække at købe blink med tonet glas - de er (for et meste?) lovlige, det ser meget bedre ud (tonede lygteglas bliver ofte "formalede" og grimme og se på efter min mening) og andre kan rent faktisk se du blinker

• #3   19. mar 2009 folk kan også sagtens se mig blinke med de her smiley

viste ikke man kunne købe tonings spray er bare bange for det bliver for mørkt med tonings spray

• #4   19. mar 2009 Pas i hvert fald på... Har set mange eksempler hvor det er "gået galt" efter min mening i hvert fald. Blandet andet en Bandit her inde...

Jo jo, vores gode ved T.Hansen er bl.a. leveringsdygtig. Dengang jeg var ung og naiv og synes det var smart, mishandlede jeg min scooters blinklys med sådan en dåse smiley

Ej, alt med måde! Er man i den situation at man ik ka finde røgfarvede blink, så kan en let toning af glassene nok gå an efter min mening...

Rød:
    http://thansen.dk/product.asp?c=2505498138&n=1199149602&pn=1223702449

Blå:
    http://thansen.dk/product.asp?c=2505498138&n=1700018876&pn=-1498564008

Sort:
    http://thansen.dk/product.asp?c=2505498138&n=1199149602&pn=1223702448

• #5   19. mar 2009 Men prøv dig frem... Giv glassene af flere omgange i stedet for bare et tykt lag. På den måde ka du også stoppe mens legen er god.

Går det helt galt kan det fjernes igen! Kan ikke huske om det er sprit eller alkohol der skal bruges... Men glasset kan miste en smule af glansen...

• #6   19. mar 2009 Kan det også bruges på kåbeglas??? og sidder det fast?

• #7   19. mar 2009 Køb nye blinkglas....det andet bliver både ulovligt, og svært at se...
    bare se de der drenge i deres gamle Golf'er der maler deres baglygter...jesus...

Jeg købte hvide/klare blink glas, og de er ovenikøbet godkendte...

• #8   19. mar 2009 Brian " Smil og vær glad!!!! " - det er i hvert fald ikke noget jet tror ku blive ret pænt!

Brian * - vil give dig ret. Går man amok, så kommer det tit og ofte til at ligne lort, og som jeg skrev tidligere, så vil det også mindske hvor synligt blinket egentlig er... Og ja, politiet er heller ikke vilde med det.
    - Men er man i den ulykkelige situation at man har en mc (eller scooter i mit tilfæld dengang) hvor blinklysene er "bygget ind i" designet, og man ikke kan få klare/tonede/andre blink, så er der ikke rigtig andre udveje.. ud over at lade dem være orange....

Kan nok smide et par pics op af min scooter... Synes selv den havde et acceptabelt niveau af toning.... Når det nu ikke ku være anderledes

• #9   19. mar 2009 Brian S> Ja hvis der ikke FINDES glas til netop den bike, så er det den eneste metode, men man skal f. være varsom.
    Policen er lidt hidsig over ikke at kunne se blinket....især blinket...

• #10   19. mar 2009 Jeg har været forbi to tyske sider og så clear alternatives for at kigge efter glas til hans ZZR og ku umiddelbart ikke finde nogle. Kun til modellen et nr nyere...
    Men kan godt være de findes et sted - og gør de det, så vil jeg også klart foretrække det hvis det var mig der stod i situationen smiley

Jamen det er da også vigtigt at man kan se blinket, så det ka jeg godt forstå... Forstår fx heller ik dem der får de der "smarte" udstødninger der bliver monteret i en eller anden syg vinkel, sådan at de går ind og dækker for blinklyset... Ser da dumt ud! smiley

• #11   19. mar 2009
    Står i lidt samme situation smiley

Jeg overvejer at tone mit baglygteglas,

Til en halvgammel mc som min kan man kun få klar/lyst glas smiley

• #12   19. mar 2009 super tak for hjælpen alle

med henhold til graden af toning så er det kun ganske lidt da det orange er alt for tydeligt på min nymalede sorte bike smiley

og jeg er i den situration at der ikke rigtig kan findes andre tilmin gammele dame derfor spray smiley

• #13   19. mar 2009 Smut evt. forbi SG. Der er et par tråde omkring emnet.

Nogle mener åbenbart at man ska tone lidt udvendigt og lidt indvendigt, andre at man kun skal tone indvendigt.

Personligt gjorde jeg det udvendigt på scooteren dengang... Så er det også noget lettere at fjerne igen (på indvendig side er der en masse "takker"/ujævnheder?

• #14   19. mar 2009 den billigste toning af lygteglas, er at strække en sort nylon strømpe udover glassene.. det kan også nemt pilles af igen , hvis ikke ordensmagten syntes om dem..

prøv det.. fungerer ganske godt

• #15   19. mar 2009 Power> Det er sgu lidt kinky....

• #16   19. mar 2009 Tonings spray er ganske udemærket. Har hørt det kan fjernes ved ligge det i en tæt pose, smurt godt ind i brunsæbe.

• Jari S
    Jari S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #17   19. mar 2009 Jeg har givet med tonings sprat på indvendig side af glaset og så 2 max 3 lag. så er de ikke kul sorte men det er nemt at se hvor meget det skal have. men giv det meget tyndt lag og jævnt hvergang.

Kommentér på:
toning blink anybody ?

Annonce