857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

F4 på baghjul F4 på baghjul

Er der nogle af Jer med en F4 der har været ude for at den bare går lidt på baghjul ved fuld gas i 1 gear. jeg er stadig forholdsvis nybegynder og læne mig meget frem for at holde vægten nede når den får fuld gas, men KAN den egentligt overhovedet komme op uanset position medmindre man direkte prøver at lave wheelie med gas/kobling teknik?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F4 på baghjul
  • #1   11. mar 2009 ALLE mc kan gå på baghjulet......og det kan din helt sikkert også

• #2   11. mar 2009 Alle kan....og mange MC kan også i de efterfølgende gear....men man skal være...varsom...

• #3   11. mar 2009 Så i mener at den nok vil begynde at gå hjul hvis jeg ikke læner mig frem?

• #4   11. mar 2009 ja men lær ni lige og håndtere den INDEN du begynder på det der, for det går ligepludselig galt, hvis du ikke kender maskinen godt inden

• #5   11. mar 2009 Dæk> Netop..og hvis den går på hjul, med en generel forkert retning...så ender man en grøft eller det der er værre...

• #6   11. mar 2009 Sidebemærkning - Hvor meget forkorter det en gearkasses levetid, hvis man drøner rundt og øver wheelies? Det kan sgu ikke være sundt, og gearkassen er en dyr ting at reparere.

• #7   11. mar 2009 Læs mit indlæg rigtigt, det er ikke fordi jeg ønsker at gøre det, slet ikke ... jeg er faktisk ret så fornuftig, indlægget går mere på at jeg ikke ønsker den skal gøre det.

• #8   11. mar 2009 raqsmus, har læst der flere gange, og JEG udleder du prøver at få den til det