Kawasaki ZZR 1100 C [Tidl. motorcykel] 1990
2.340 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki ZZR 1100 C
Årgang:
1990
Motor:
4 cylindre 16v
Vand/Oliekølet
1.052 CCM
Boring 76 x 58
Vand/Oliekølet
1.052 CCM
Boring 76 x 58
Hestekræfter
Fabriks-oplysninger:
Ca. 147 HK @ 10.500 o/min (Målt til 126,6 på hjulet af Cycle Magazine 1990)
Ca. 110 Nm @ 8.500 o/min
Mr Dyno målinger på hjulet:
133 hk med Jet-Kit, K&N og bedre udstødning og mellem 6-18 hk ekstra fra 4.500 RPM - 11.000 RPM
102 Nm @ 8.200 RPM (+ 80 % til rådighed fra ca. 3.300 RPM)
(115 hk på hjul før optimering. Dårligt dysset og ringe flow i udstødning)
Ca. 147 HK @ 10.500 o/min (Målt til 126,6 på hjulet af Cycle Magazine 1990)
Ca. 110 Nm @ 8.500 o/min
Mr Dyno målinger på hjulet:
133 hk med Jet-Kit, K&N og bedre udstødning og mellem 6-18 hk ekstra fra 4.500 RPM - 11.000 RPM
102 Nm @ 8.200 RPM (+ 80 % til rådighed fra ca. 3.300 RPM)
(115 hk på hjul før optimering. Dårligt dysset og ringe flow i udstødning)
Fælge
Originale 17" for og bag
Dæk
Michelin
For 120/70
Bag 170/60
For 120/70
Bag 170/60
Topfart
Ca. 285 ægte km/t
Tuning
Komplet 4-2-1 rustfri tilpassset med Micron Slip-on, April 2015
Jetkit og K&N filter 7.april 2015
Rullet af Mr Dyno 7. april 2015.
Lettet for ca. 13 kg på udstødningsystemet alene
4 degree ignition advancer
Det kører bare ;o)
Jetkit og K&N filter 7.april 2015
Rullet af Mr Dyno 7. april 2015.
Lettet for ca. 13 kg på udstødningsystemet alene
4 degree ignition advancer
Det kører bare ;o)
Styling
Helt klart fokus på Touring
Ekstraudstyr
Ny multijusterbar bagdæmper fra ZX-10R (tilpasset link + bøsninger)
Stålarmeret bremse og koblingsslanger
Komfortsæde med ZZR logo
DB kåbeglas
Varmehåndtag
Superbike styr
Knap til at "prime" karburatorer med benzinpumpen ved længere tids stilstand
Komplet taskesæt
Cramp-buster
Spejlforlængere
Højere kåbeglas til langture
Taskesæt
Stålarmeret bremse og koblingsslanger
Komfortsæde med ZZR logo
DB kåbeglas
Varmehåndtag
Superbike styr
Knap til at "prime" karburatorer med benzinpumpen ved længere tids stilstand
Komplet taskesæt
Cramp-buster
Spejlforlængere
Højere kåbeglas til langture
Taskesæt
Bemærkninger
Se mit galleri fra opbygningen ;o)
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/29292-zzr_1100_skal_have_nyt_liv_
Udstødningsystemet er lettet for ca. 13 kg (Originalt vejer 18,5 kg) så nu vejer den ca. 215 kg hvilket er godkendt for en touringmaskine.
Næste projekt er opgradering af forbremse - Enten Nissin 4 pot eller Tokico 6 pot.
Fremtidige ønsker er lettere fælge (Men det bliver nok for dyrt)
Tidligere mc'er:
Suzuki T250
Suzuki GT550
Suzuki GS650G Katana
Honda CBR600F1
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Suzuki VS750 Intruder
Kawasaki ZXR750
Yamaha FZ1-N
Honda VF1100C
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/29292-zzr_1100_skal_have_nyt_liv_
Udstødningsystemet er lettet for ca. 13 kg (Originalt vejer 18,5 kg) så nu vejer den ca. 215 kg hvilket er godkendt for en touringmaskine.
Næste projekt er opgradering af forbremse - Enten Nissin 4 pot eller Tokico 6 pot.
Fremtidige ønsker er lettere fælge (Men det bliver nok for dyrt)
Tidligere mc'er:
Suzuki T250
Suzuki GT550
Suzuki GS650G Katana
Honda CBR600F1
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Suzuki VS750 Intruder
Kawasaki ZXR750
Yamaha FZ1-N
Honda VF1100C
Kawasaki ZZR 1100 C
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 1 Svar: 62
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 660
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 953
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.963
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 38
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 641
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 20
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.239