Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyseskift + kn-filtre
  • #1   23. mar 2007 Det kan man ikke sige helt teoretisk, men det er et forsøg værd. Hvis dine tændrær soder til, er det for stor en dyse, bliver de hvide er den for lille.

• #2   23. mar 2007 Jeg kan ikke finde et std. filter, derfor må jeg finde på noget andet.

Jeg prøver at hæve nålene, og tjekke tændrørene.

Tak for hjælpen smiley

• #3   23. mar 2007 Er det ikke vakumkarburator på den model? I så fald kommer den aldrig til at gå jævnt med bolt-on filtre...
    I mc-nøglen er der luftfilter til din model. Find din nærmeste forhandler her:
    (link fjernet)

• #4   23. mar 2007 Så lige, at de filtre du har på den nu, heææer ikke er originale. Hvis den kører ordentligt med dem, skal du ikke ændre noget når du sætter kn-filter på.

• #5   27. mar 2007 Jesper (Lyngby) -
    Jeg kører da også med vakumcarbs, og med clamp-on filtrer... Det virker upåklagligt.. Man skal bare vælge det rigtige mærke som bygger til vakumsystemer. Der er formet lidt anderledes lige der hvor vakumet, suges ind til kaburatoren... Jeg kører med 54mm Tapered Air Filter clamp-on fra EMGO. på min FZR1000....

• #6   27. mar 2007 Hej dine karburatore minder meget om dem der sidder på min Kawasaki Z 650 og det er ikke vakum, jeg har også skiftet filtere og gik fra 102 til 115 dyse men der kom også en 4 i 1 udstødning på,

Kommentér på:
Dyseskift + kn-filtre

Annonce