{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

NY Koblings håndtag. {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg har efter en ulykke med min mc, nu fået lidt svært ved at holde min kobling inde, jeg har derfor bestilt et stk af dem her https://tstindustries.com/Gen2-Kawasaki-Adjustable-Shorty-Racing-Levers.html
Det og så smøre kablet rigtig godt smiley .. hvis der er nogen der har nogle gode tips & tricks så endelig skriv smiley
ja eller hvis der er nogen der har prøvet disse håndtag eller lig. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NY Koblings håndtag.
  • #1   29. sep 2015 Hvis du har svært ved at holde koblingen inde, kan jeg næsten ikke se nogen værre løsning end at købe et shorty greb.. Her kan du jo ikke bruge alle fingre på grebet og du har oven i købet har en kortere momentarm, og skal dermed trykke hårdere, end hvis du kunne bruge pegefingeren ude på spidsen af et greb i fuld længde..

• #2   29. sep 2015 Enig med ovenstående

• #3   29. sep 2015 smiley ja okay hehe glemte vidst lige at skrive lidt mere info .. min knogle i lille finger delen er svækket. så jeg kan godt bruge, pege , lange og ringe til koblingen . jeg har skrevet med forhandleren og han siger at det bliver en mere blød og nem kobling at bruge med dette greb. har osse YouTubeet det lidt smiley .. men er der nogen af jer der kan bekræfte det ? smiley

• #4   29. sep 2015 Vis det går helt galt, kan du rykke koblingen over i samme sidde, som gassen, også slå håndbremsen sammen med fodbremsen, det kan godt lade sig gøre, og kan godt godkendes her i dk. Der findes et værksted på fyn der har erfaringer med den slags. jeg skal selv ha bygget en mc om på den måde da jeg slet ikke kan bruge hverken min venstre arm eller hånd. held og lykke med det hele smiley

• #5   29. sep 2015 Okay smiley troede ikke man kunne det, men tror jeg vil bruge det som nød løsning smiley tak for svaret.

• #6   29. sep 2015 Det self en tilvænning, at skulle betjene både gas og kobling med sammen hånd, men det kan lade sig gøre.

• #7   30. sep 2015 Martin .. muligvis virker det greb som du vil ha det .. men ellers kan man få lavet et kabel med udveksling i .. Det sad før i tiden på en Kawa KX 500 crosser, ellers kunne man dårligt køre to omgange på banen før fingrene var trætte .. Det bliver også lavet et hav at specielle greb og holder til MX bikes .. Jeg er lige ved at finde noget til én som har en KTM LC4, og han har også problemer med fingrene

Kommentér på:
NY Koblings håndtag.

Annonce