836 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Jetkit, indstilling osv ? Jetkit, indstilling osv ?
hejsa folkens
Nu sad jeg og kiggede lidt rundt, og kom så på den ide at MC skal ha stillet ventiler og synkroniseret karburator.. i samme omgang får den lige skiftet luftfilter, olie filter og olie tænker jeg..
Så slog det mig.. hvor meget bedre vil cyklen gå efter noget jetkit ?
Og hvad skal man påregne en omgang koster med kit, montering og indstilling, evt en rulning med papirer så man kan se ?
Og hvor meget kan man tillade sig at forvente med sådan et kit ? snakker vi 1-2hk eller 10-12hk ?
Det er min SRAD der er talt om (:
Mvh
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Jeg har haft flere mc med det, det giver 1-3 hk på din tror jeg, men en meget bedre gasrespons og bedre træk i mellemområdet.
4-5 kilo koster den komplette tur for din med alt det du remser op. Noget kan du jo lave selv.
FV-Motor
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
Hvilke dele kan man lave selv mener du ? Er uddannet smed så ved godt hvordan man splitter tingene osv, men indstilling og de ting der, har jeg sgu ikke skide meget styr på
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.839
Så kunne forestille mig det gør noget ved benzin økonomien også. Gasresponsen er dog noget kvikkere på hornetten end på F2'eren som er uden jetkit.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Nm er vigtigere end HK, og kørbarhed i mellemområdet giver køreglæde.
Olie og filter skift klarer du selv.
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
Dog har den nu den lille skavank, at det føltes som om den dør lidt ud når man holder i lyskrydset og skal sætte igang..så snart koblingen er sluppet, kan den ikke sejtrække den i gang, og skal ha lidt mere gas før den sådan begynder.. det er også en en potte fra en stor racer, og den er ikke Street Legal, så det er måske derfor.. på en bane bruger du slet ikke den slags omdrejninger, så spørgsmålet er om det er derfor, eller det stadig er en indstilling der skal til før den er 100% som den skal ?
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
a. Acceleration poor, surging.
b. Performance improves slightly as engine warms.
c. Better performance when choke/starter is used.
d. No color, overheated spark plug electrode READING PLUGS
e. Removal of air cleaner makes condition worse.
f. Popping back thru carburetor.
g. Engine pings or knocks, excessive engine heat.
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
Jetkit, indstilling osv ?