{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

Fælles eller individuel map på Tuono? Alternativt Auto-tune? {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få monteret superbike-filter og PC-V på Min 2008-Tuono. Desværre viser det sig, at det har givet lige præcis nul og nix, og man kan godt se hvorfor på blandingsforholdet. Spørgsmålet er nu om jeg skal:
- Få den justeret med fælles map for begge cylindre
- Få den justeret med individuel map for hver cylinder
- Køre med auto-tune til PC-V

Jeg er godt klar over at individuel map er det bedste lige umiddelbart, og med hensyn til auto-tune, så kræver et lidt af mig, men jeg synes det er sjovt at rode med og fordelen er så, at jeg også kan skifte dele uden at skulle besøge et rullefelt igen. Men hvor meget forskel er der reelt set på fælles map og individuel map på en maskine som min eller en lignende V2'er?

Er der nogen herinde med erfaring fra Auto og MC-teknik i Hundelev uden for Hjørring? http://www.autoogmc.dk/
Jeg har fået målt maskinen der, og det lader til, de har 100% styr på skidtet, men jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen herinde har fået lavet noget lignende der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælles eller individuel map på Tuono? Alternativt Auto-tune?
Kommentér på:
Fælles eller individuel map på Tuono? Alternativt Auto-tune?

Annonce