Hjælp mig med at støtte kampen mod prostatakræft Hjælp mig med at støtte kampen mod prostatakræft
hej alle sammen
Hjælp mig med at støtte kampen mod prostatakræft og sætte fokus på mænds helbred.
Jeg samler igen ind til kampen mod prostatakræft og fokus på mænds helbred igennem non-profit eventet Distinguished Gentlemans Ride (forkortet DGR) som er en indsamling på vegne af Movember Foundation.
Eventet finder sted den 29. September fordelt over 700 storbyer i 110 lande. Vi sætter fokus på prostatakræft som er den mest hyppige kræftform der kan ramme mænd. Eventet foregår ved at der er over 130.000 gentlemen (cirka 500 i København) der kører på klassiske motorcykler iført et dapper jakkesæt igennem udvalgte storbyer.
Jeg har valgt at kombinere min interesse med min gamle BMW motorcykel, og bruge min fritid på at være med til denne indsamling, da denne sygdom er tæt på mig i gennem min familie.
Jeg vil sætte stor pris på alle donationer som jeg får indsamlet, da alle pengene går til forskning mod prostatakræft, hvor beløbene bliver fordelt ud til udvalgte organisationer der forsker i sygdommen på verdensplan.
Sidste år samlede jeg personligt over 2000 dollars ind, som svarer til omkring 14.000 kroner, ud af en total indsamling på 6,2 millioner dollars på verdensplan. Dette er jeg meget stolt over at bidrage med, og håber på et endnu højere beløb i år.
Der kan doneres på følgende link:
https://www.gentlemansride.com/rider/BaronPeulecke
Her kan der benyttes Dankort eller Paypal
Udfyld endelig alle oplysninger, og vigtigst e-mail, da dette er en velgørenheds donation, som kan trækkes fra
På forhånd mange tak
Morten Peulecke
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
jan 2013
Følger: 9 Følgere: 2 Svar: 303
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 87 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
.....lige indtil det bræk med det skal trækkes fra.
feb 2016
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 2 Svar: 170
Hvis cannabis virkelig hjalp i det omfang i tror det gør, så ville der sgu nok være langt mere fokus på det.
Men i tror vel alle, at det er staten der scorer pengene. Ligesom i sikkert tror på påskeharen og julemanden.
Så støt op om det.
Eller luk røven
Kræft er en fandens sygdom!
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 657
Men når prostatakræft er den kræftform som hyppigst rammer mænd, i 40+
Så ville jeg bare dele budskabet herinde, hvor målgruppen primært er voksne mænd (i hvert fald fysisk)
Og så er det jo et arrangement der forgår på motorcykel
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 84
https://www.gentlemansride.com/rider/meanmike
feb 2009
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
Vi ses enten ved FA eller Urban Riders
feb 2009
Hjælp mig med at støtte kampen mod prostatakræft