Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny her, sig pænt goddag ;o)
  • #1   5. jun 2007 Dav og velkommen!

• #2   5. jun 2007 Goddav og velkommen til :o) Hva er din drømmemc så??? fortæl fortæl ;o)

• #3   5. jun 2007 Hey og velkommen til..

Og det er da bare at gå i gang med kortet og få fat i den cykel smiley

• #4   5. jun 2007 Glemte lige:

Du skal nok få tilbudt et bagsæde eller 10 herinde hvis jeg kender mine mandlige kollegaer godt nok smiley

... men ellers: Hvad holder dig tilbage for at tage kortet? Har en eller anden ide om at jo flere kvinder vi får ud på mc jo bedre smiley

• #5   5. jun 2007 Velkommen!
    "Træf og arrangementer" er en sjov gruppe at ligge denne tråd i! smiley

• #6   5. jun 2007 Ja, de bliver helt vilde!!! hvis det havde været en 17 årig fyr var han blevet bedt om at skride over til scootergalleri hvor han hørte hjemme... haha Men det er nu meget komisk..

• #7   5. jun 2007 Nicolas køge...--->

Tyspisk en yamaha ejer at lukke sådan noget lort ud ;oP

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #8   5. jun 2007 Anna: Pengene....meget simpelt...det er dyrt at have hest, bil og bo alene =0)
    Men skal have det indenfor en overskuelig fremtid....
    Og det lyder sq da godt nok, det er bedre end at sidde bagpå end slet ikke at komme med =0)

DrømmeMc....Rigtig godt spørgsmål...der er for mange fede til jeg kan sige det...Men en streetfighter ville ikke være af vejen *Gg*

• #9   5. jun 2007 Hvad venter i på gutter? Der er en sød mc interesseret tøs uden cykel smiley Nu bor hun jo lidt langt fra mig *GG*

• #10   5. jun 2007 Kommer sikkert på top 5 mest besøgte/skrevne indlæg, det her emne! smiley

• #11   5. jun 2007 Kastanjer og flødekarameller ..

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#12   5. jun 2007 Hahaha tal så pænt ;o)

Jeg lagde det herinde da jeg nævnte træf i indlægget ;o)
    Det må berettige det nok....Ellers smider jeg lige nogle store bedårende bambi øjne som undskyldning *Gg*

• #13   5. jun 2007 Det hjælper på ingen måde herinde .. måske på Baboom!?

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#14   5. jun 2007 Det hentyder til det træf eller arrangement, jeg bliver inviteret med til *LOL*

(er god til at redde mig ud af sådan nogle her)

Anna: Hehe...du skal da nok få mig smidt afsted kan jeg se ;o)

Og HEJ til alle der siger pænt goddag =0)

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#15   5. jun 2007 what the fuck is baboom????

• #17   5. jun 2007 Jeanette - ja nu skal jeg nok prøve at på at være seriøs fremover smiley Synes bare gutterne fortjener lidt røg smiley

... Men ja det er jo en rigtig dyr hobby det kommer vi ikke udenom. Velkommen her - der er et godt sammenhold og du kan få en masse gode tips om både det med kørekort, cykel og træf etc smiley

over and out ...

• #18   5. jun 2007 Baboom er et sted for unge piger der elsker at tage billeder af sig selv med trutmund, med sin egen mobil telefon ..

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#19   5. jun 2007 Dannie: Hahahahahaaa....det sagde du og ikke jeg....

• #21   5. jun 2007 Jyden: Ja helt sikkert! specielt når anders(3600)J kommer og samler "hende" op hahahah

• #22   5. jun 2007 ej må hellere passe på at der ik sidder nogen som ik ser det sjove på samme måde som mig hehe

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#23   5. jun 2007 Michael: Du er stamkunde derinde eller hvad så ? =0P
    Iøvrigt ser jeg herredum med trutmund....
    Hvis jeg var sådan, så var jeg sq nok ikke herinde, men DKBN måske, eller lign.... =0P

Anna: Tusind tak, altid rart med nogle tøser man kan disse gutterne lidt med, når de bliver for kæphøje ;0)

• #24   5. jun 2007 Hehe gutter i er som altid...
    Men fedt nok at hører i stadig kan det der pis.... smiley
    Se at få dig et kort så er du godt på vej...
    Ellers gør som jeg køb mc først så skal man jo ha kort...
    Penge har man hvis man vil det nok..
    Jeg selv læste har hus bil og to store drenge....
    Så bare i gang Jeanette..
    Men ellers velkommen, men husk tal pænt ellers bliver du lagt på is c",)

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#26   5. jun 2007 Nicolas: Hahahahaaa.....kunne lige se det for mig....*fnis*

kan så forsikre jer om at jeg er ikke en 17 årig knægt med våd plet på bukserne.... Prinsesse uden lige her ;o)

Take it or leave it....

Hvor mange herinde tager til træf i Sverige btw? Min onkel har snakket om at tage mig med på sin MC, det skulle være super fedt =0)

• #27   5. jun 2007 Jeanette: Hvordan kan vi vide det hvis du ik har skiftet bukser og den våde plet er tørret ind??

Hmmm må hellere smutte nu, begynder at blive for plat at høre på heheh

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#28   5. jun 2007 Gitte: Der var også bare den korte version af grunden til jeg ikke tager kort og køber mc ligenu ;o) Men stærkt gået, du klarede det trods de ting =0)

Jeg taler altid pænt.... ;o)

Dannie: Fejl...Jeg syntes bare det kunne være fedt at møde nye mennesker, og da jeg elsker fart og fede bikes, er det vel ikke et skidt sted at henvende sig?
    Tøser må også hellere end gerne invitere mig ud på tur =0)

• #29   5. jun 2007 Jamen velkommen herfra! smiley

"Hunkøn" er sku altid velkommen fra min side af smiley

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#30   5. jun 2007 Palle N: Ja undskyld jeg lige kom forbi....Så de folk der ikke har en MC skal bare take a hike, og må ikke deltage herinde....

Trist holdning at have.....

Nicholas: Plat...narjjjj daaa.... ;oP

• #33   5. jun 2007 Hehe... Typisk mcg det her;) Tror jeg vil have et billede med trutmund nu:D (Hmm, gad vide hvordan man laver sådan en smiley?)
    Trutmund eller ej, velkommen Jeanette håber ikke du bliver skræmt helt væk fra mc livet ved at være herinde;)
    Og Palle, der er da en masse profiler herinde uden mc oprettet, hvad er problemet? Gjorde jeg da også selv for at få hjælp og vejledning til f.eks. den første cykel:)

Rasmus

• #34   5. jun 2007 øhhhh.. måske et hotel værelse var bedre. ellers prøv dating.dk eller et chatrum et eller andet sted..

Bare et velmenende råd ;o)

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#35   5. jun 2007 Rasmus: Takker.....Der skal mere til at skræmme mig, men hold da op der er vist en del delte meninger om det her indlæg...og er sq ked af at jeg bare kommer brasende, uden MC eller noget ;o)

Kim: Hahaha...ja andre muligheder har jeg sq ikke lige pt alligevel ;o)

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#37   5. jun 2007 Lars N: Helt ærligt.....Skal vist lige fastslå at jeg IKKE er herinde for at finde mig en fyr....!!!

Det var dog utroligt........

• #38   5. jun 2007 SÅ SPØRG OM NOGET MC RELATERET !!!!!!!!

Never mind.. Bare ked af, at mine brødre sidder med tungen ude af munden og savler..

GET A LIFE......

• #39   5. jun 2007 Øhm, hej.

Det her er for meget..... he he.

• #40   5. jun 2007 ...

• #41   5. jun 2007 Jeanette: fik en i´dé...

1. skift billede (bare så det ik er helt ens med nuværende)
    2. opret en mc (måske din onkels hvis han ik har den herinde)
    3. Sig at du har mistet dit kørekort (hvis folk spørger)
    4. Så kan ingen sige du ik er velkommen, eller at du ik er en rigtig del af miljøet endnu smiley

• #42   5. jun 2007 Nicholas (Køge) B har helt ret........

Det andet her går virkelig ikke.......

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#43   5. jun 2007 Lars N: hvis du kigger mine svar igennem, vil du rent faktisk opdage et mc relateret spørgsmål..Find Holger ;o)

Nu hilser jeg lige på folk, og så kommer spørgsmål bagefter, giv mig dog lige en chance for at lande herinde først....

Nicholas: *LOL* Det var sq nok en god ide du kom med der, tror jeg smider min ex's mc på som billede istedet...*Gg*

• #44   5. jun 2007 Lars N: Burde du så ikke også skrive sådan til de mange tusinde herinde, der heller ikke har MC? Slap nu lidt af...

• #45   5. jun 2007 Atlså jeg har altid hørt hvis man ikke kan sige noget pænt så skal man holde mund....

Just my 50 cent...

• #46   5. jun 2007 Du må da godt have et billede af der selv! Det har så mange andre... Os der ikke har er fordi vi er for grimme...
    Men der er jo ingen der kan påstå at din ex's mc ik til dels også er din vel smiley

• #47   5. jun 2007 hmm der=dig

• #48   5. jun 2007 Pænt goddag...........

• #51   5. jun 2007 Dannie.

Det er fordi de tror de sidder på dating.dk og har "andet" i tankerne.. Synd at en Adm. ikke er her, så denne tråd kunne lukkes!!
    Og Ja, jeg kan jo bare lade være.. Men er det her ikke et MC forum?? Og finder der ikke andre steder til "dette" ??

My 50 cent.. MF

• #52   5. jun 2007 MF = Mother Fucker!!!!!!!!!!

• #53   5. jun 2007 Palle N: Der er ca 16500 brugere herinde.. Ca. 6700 motorcykler. Du får en travl dag, hvis du skal skrive sådan til alle dem. smiley

• #54   5. jun 2007 Dannie: Ja det gør jeg til dels, kan jeg godt se... Men hvornår er det fake? er det en fake profil hvis ens far har købt en mc men siger at det er ligeså meget sønnens/datterens som hans egen? Hvis man har adgang til at køre på en bestemt mc synes jeg ik det er fake, derfor jeg nævner en cykel nær familie.

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#55   5. jun 2007 Takker for opbakningen, selvom jeg ikke har en mc selv... Jeg kan jo grangiveligt lære en masse herinde, og det syntes jeg kunne være fedt, indtil jeg skal igang selv =0)

• #56   5. jun 2007 Opret evt. en gruppe: "os uden mc"??

• #57   5. jun 2007 Men hun er jo ikke så gl... sååå..

• #58   5. jun 2007 Kim: hvordan skal man finde sin "rolle" i mængden før man har lært mængden at kende smiley

Dem der er sure over indlægget kan sguda bare lade være med at læse det..

Der står SÅÅÅ meget lort i forum hver eneste dag, det vælger I jo at ignorere (fx jeg er 18 år og skal have en racer cykel med 34hk spørgsmål)

• #60   5. jun 2007 Sikke et første gangs indtryk nogen herinde kommer frem med.. Vil da mene alle har ret til at være her.. Jeg havde da også profil her nogen måneder inden jeg fik mc, og har også flere venner herinde uden mc endnu..

Så syntes da lige folk skal tage sig lidt sammen..

• #61   5. jun 2007 Du skulle lige have det der "MF" med, hva Lars? Cool. Ville gerne give udstemme til folk der ik kan finde ud af at snakke ordentligt, men desværre var det ikke muligt ved dig. Du havde en i forvejen, og hvorfor mon!? smiley

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#62   5. jun 2007 Lars N: Hvis det generer dig så meget, så spring dog mit indlæg over...ingen tvinger dig til at læse det herinde... =0)

Simon N: *Gg* Noget skal man jo have tiden til at gå med ikke ;o) Og det var da et projekt der kunne tage tid...

Hmm ja, jeg burde vel godt kunne bruge min onkels, men han har ingen billeder af den på nettet desværre...Og tror sq min ex vil syntes det er fint at beholde sit billede herinde selv.... =0)

I må sq glo på mig...og hvis i syntes jeg har malplaceret mit indlæg....SORRY....Men dating.dk ville ikke få meget ud af mit besøg ....

"Ja hej, jeg søger MC interesserede, men fandme ikke en kæreste/bolleven!!! "

Tror de ville slette min profil derinde...*Gg*

• #63   5. jun 2007 Upload nogle flere billeder af dig selv - så kommer gutterne MED GARANTI med nogle pæne velkomstord *SSS*

• #64   5. jun 2007 Hmm. Tankevækkende det her. Virkeligt sjovt. Her gik jeg rundt og troede, at dette var et seriøst sted.

Men men men... Dér kan man bare se..

Simon. Man kan ikke være venner med alle. Det finder du også ud af når du får dun på hagen min lille ven :o)

• #66   5. jun 2007 Lars N: Du er da ligeså naiv hvis du havde den forestilling før dette indlæg??? haha

• #67   5. jun 2007 Tja.. My mistake Hahaha

• #68   5. jun 2007 Lars N: Hehe.. Du er sgu sej nok.

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#69   5. jun 2007 Kim L:Ja hold da op.....undskyld at jeg ikke lige sidder og bøvser mens jeg skriver mine svar på den bærbare, med den ene hånd da jeg jo lige skal tylle en bajer ude på lokummet mens jeg råskider.... Jeg må ikke bruge *Gg* osv fordi det hentyder til jeg KUN er 23 år gammel... Ikke Lars N...Jeg er jo ikke så gammel!

Hmmm....Tror sq jeg må tage den lidt mere mandlige side af mig selv frem, for at kunne slippe for dumme kommentarere og des lign.....

• #70   5. jun 2007 Jeanette: Tror nu mere din oplevelse er et tegn på, at der godt kunne trænge til at blive ryddet op herinde! smiley

• #71   5. jun 2007 Måske det bare skulle ha lagt under OT ellers velkommen.

• #72   5. jun 2007 23 årige piger er altså liiiiiiiige unge nok

Fuck mand hahaha jeg skrider nu, kan slet ik tage altdet her så seriøst..

• #73   5. jun 2007 Vil sku godt sige velkommen... og hvad fnaden har i så ondt i røven over.. hun skriver da her inde... nu er der 16596 burger til 6745 cykler.. så der er næsten 10.000 uden mc...

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#75   5. jun 2007 Simon N: Tror du har ret... smiley

Men er der nogen som ville svare på mit spørgsmål? Om hvor mange der tager til træf i Sverige, og om det er turen værd??

• #76   5. jun 2007 Lidt en skam hun bor på sjælland for så kunne hun nu godt få en køre tur bag på...

Palle : du kan måske ikke tilbyde en tur da din mc kun kan trække en person...

• #77   5. jun 2007 Jaaaah jeg har endnu ikke været til træf uden for DK og det har nu været ganske fint syntes jeg..

Har det sku altid sjovt når jeg er til træf herhjemme..

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#79   5. jun 2007 Dannie: I Malmø?? =0) Ved ikke om det hedder noget specielt, men hvor der er bane og både mc og biler...

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#80   5. jun 2007 PN: En god traktor skal man sq ikke kimse ad... ;o)

Kim L: Man har ytringsfrihed i Danmark, men desværre er der ikke en lov om hvornår man burde holde sin mund og meninger for sig selv......

• #82   5. jun 2007 Drag om onsdagen? måske? der skal jeg over i hvert fald..

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#83   5. jun 2007 Nicholas: Det er nemlig om onsdagen, så det er jo nok det =0)

Dannie: God tur....også til jer andre som er kørt eller på vej....

• #84   5. jun 2007 Nu skal vi også snakke pænt til hinanden!!

• #85   5. jun 2007 Jamen hvem ved, måske spotter jeg dig derovre... Men kommer i bil, har nemlig ik kørekort mere smiley jeg skal ud og nyde min fridag, vi ses allesammen

• #86   5. jun 2007 Har ikke læst det ovenstående....

Men pænt goddag!

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#88   5. jun 2007 Strada: Så bliver det folk der vil lynche mig for ikke at have min egen mc der møder op *lol*

• #89   5. jun 2007 hold da op... sikke dog en udviklikng denne tråd har taget. Stakkels Jeanette som jo bare er ny her!

Jeg synes det er uforskammet af dem der ikke byder Jeanette velkommen: Hun er gammel nok til at tage kørekort og hun viser interesse i mc'er... Det er nok efter min opfattelse.

Hermed en opfordring til at behandle folk ordentligt! ...

• #90   5. jun 2007 slap aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mænd og velkommen til en mc intereseret.hvis hun får en street kommer hun vel ud og leger til den tid.

• #91   5. jun 2007 God dag og velkommen... Du tænker på MECA banen i Malmö... Men jeg mener at man som dansker skal have licens for at køre der...

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#92   5. jun 2007 Anna: Tak, ja det gik stærkt lige pludselig må jeg give dig ret i...Tsk Tsk... =0)

Martin: Jeps, det var den....Skal man virkelig, mener ellers bare min onkel sagde det kostede 100 kr så kunne man køre, men ret mig hvis jeg tager fejl...

• #93   5. jun 2007 Jeg beklager meget, det HAR været sådan, også for danskere, men der var åbenbart nogle DANSKERE der mente at den slags må man kun med licens. Så nu er det blevet sådan, med mindre du dukker op på et svenskregistreret køretøj.. PS: Mener du skal være i besiddelse af pappet for at må køre..

• Onkel Ray .
    Onkel Ray . Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 39
    #94   5. jun 2007 ja det er jo ikke os alle der er gift og har børn, så lad dog være med at være så neagtiv..

Jeanette
    stort velkommen, og bare overse dem der ikke lige lugter af blomster.
    de er nok bare under tøflen og har ikke andre steder af komme af med luften..

ta til olijehamnen i malmø om onsdagen, der er bikes, biler og diverse, ret godt

ellers er det helsingborg, der har det vildeste ulovlige streetrace, det er bindegalt.

Men velkommen til
    mvh

• #95   5. jun 2007 Er jeg helt galt på den?
    Er MCG en "se mig side" eller et mc galleri.
    Hvordan kan man få oprettet en profil uden mc?

• #96   5. jun 2007 haha se hvordan mcg pludselig vågner op:D

Det sku da fint nok, så længe det ikke går helt hen i kun dating side, der er da mange andre her inde der ikke har mc endnu, men stadig er ok aktive i de forskellige forumer osv....
    Så VELKOMMEN till!!!
    Og som alle andre har sagt er der nok altid et bagsæde ledigt i tilfælde af ture og træf, og ellers bar få taget kortet så mangler du kun mc som jo sagtens kan komme når resurcerne er til det:D

Dannie

• #97   5. jun 2007 Jeg mente da også, at man skulle have en mc for overhovedet at blive "stamt ind" på galleriet og hvordan kan man det uden en mc?? Men hey.. velkommen til og få nu taget dig sammen og få taget kortet, så længe du er uden mand og børn.. det er nu at du har friheden til det..

• #98   5. jun 2007 Ups..slåfejl.. "stamt ind" = "stemt ind" (pinligt)

• #99   5. jun 2007 Man bliver ikke stemt ind som person. Alle kan oprette en profil uden krav. MEN for at fremvise sin MC (hvis man har en), så skal man blive stemt ind af andre brugere.

Jeg var da selv oprettet her, måneder før jeg fik min første MC.

• #101   5. jun 2007 Hey Jeanette..
    Velkommen til galleriet.. Det er her hvor alle de sure gamle mænd gemmer sig smiley

• #102   5. jun 2007 Også velkommen herfra smiley
    kan være folk blev sure da de fandt ud af at du ikke søgte en fyr??? Det er gaaas i kan ta' det! Det kan min Honda i hvert fald smiley

• #103   5. jun 2007 Kæft folk går i små sko..!!

Velkommen til J.

/Martin

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#105   5. jun 2007 Tusind tak allesammen =0)
    Sætter pris på de åbne arme....

Kim L: Du er for sjov... ;o) Og det mener jeg på en god måde....

• #106   5. jun 2007 Måske, man skal spørge pænt, om man må låne billeder..

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6630
    Mvh

• #107   5. jun 2007 Hvis Kim siger velkommen, så gør jeg satme også... Også velkommen til dig sødeste Kimmerjas smiley

Måske burde du seriøst overveje at lave en "os uden MC" gruppe... Du er jo så langt fra den eneste, som andre også har nævnt. Du kunne også lave en "Søger bagsædeture" gruppe... Så kunne os med cykler "tilbyde" os, hvis vi alligevel skulle ud og køre og godt kunne have en af jer med. Og skulle du en dag få lyst til en sød MC fyr, så er Singlegruppen herinde vist ret velfungerende...Men du kan jo overveje mulighederne...

• Jeanette H
    Jeanette H Tilmeldt:
    jun 2007

#108   5. jun 2007 Triko: Det er min ex's Mc, jeg har lånt billedet af, så bare rolig ;o)

Skifter det tilbage til et andet....måske af en af mine kat *lol*

Kommentér på:
Ny her, sig pænt goddag ;o)

Annonce