701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Godt ferie mål...med MASSER af teknik Godt ferie mål...med MASSER af teknik

Hej...nu er det jo snart sommer, så tænkte jeg ville relancere mit fotoalbum smiley
Det er et tysk bil/militær/Fly/MC! museum med SÅ meget at se på. Tjek det ud smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=731

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt ferie mål...med MASSER af teknik
  • #1   5. maj 2007 Simpelthen stedet man bør drømme om at arbejde. Tænk at skulle servicere/prøvekøre alle de maskiner smiley

• #2   5. maj 2007 det ser da veldig fedt ud smiley

• #3   5. maj 2007 Jup har være det nede det er større en man næsten kan forstille sig. Der er alt mulig lige fra brobyggeri til mc, kan godt anbefale det, men gør jer selv en tjeneste og afsæt en hel dag der inde for i vil bliver overrasket over hvor meget der er at se. selv om man bare gå forbi alt det man ikke har lyst til at se så er der stadig meget. når i er derned kan i jo tage forbi BMW's udstilling og så nyde de billige priser på maden der nede. München er faktisk en fed by og der er rigtigt mange ting at se. Der ligger også et ander dog noget mindre museum i byen der tilgengæld KUN har MC og biler. lokalbefolkningen er venlige og så kan man købe pisse god ØL der nede ;D

• #4   5. maj 2007 ARG hvor er edit knappen, jeg tog fejl det er ikke det samme museum det jeg var på hed: "Technische museum" og ligger i München, det er bestemt også et besøg værd. somsagt ubegribeligt stort.

• #5   5. maj 2007 Jaja...de tyskere har det hele smiley

• #6   6. maj 2007 Det ser fedt ud.....men for pokker min samlever vil slå mig ihjel hvis jeg foreslår dét som mål for sommerferien...I kender det nok smiley

Kommentér på:
Godt ferie mål...med MASSER af teknik

Annonce