{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda CBR1000RR Fireblade SC59 2008

4.172 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Emil H
Mand | 34 år | Oprettet: 16. maj 2006


Honda CBR1000RR Fireblade SC59

Årgang:
2008
Motor:
4-cylinderet vandkølet motor, med 2 overliggende, kædetrukne knastaksler.
4 Ventiler pr. Cyliner
Bore: 76 mm. Stroke: 55.1 mm.
Displacement: 999 cm3.
Kompression: 12,3:1.
Hestekræfter
165,4 HK og 105,76 Nm på baghjulet ved Mr.Dyno
Fælge
PVM Y7 3,5" For

PVM Y7 6" Bag

Begge malet i sort/rød
Afstandsstykker, skive bærere osv er eloxeret rød
Dæk
Bridgstone RS10

120/70-17 For
190/55-17 Bag
Topfart
Aner det ikke.. Men en del over det lovlige.
Tuning
Motor:
Flapper mod
Pair-air system fjernet
O2-eleminator
K&N Filter
Dynojet QEM-Modul
Dynojet Quick-shifter
Dynojet Powercommander 5
Yoshimura R77 kompletsystem
16/45 gearing (+3 bag)
520 D.I.D VMX-Z kæde
AFRM og SuperSprox tandhjul (lettet for og alu bag)
Custom map af Mr.Dyno


Hjul:
PVM Y7 letvægts alufælge

Bremser:
Brembo RCS19 bremsemaster
CORE armerede bremseslanger
Brembo SuperSport skiver FOR (Sort-eloxeret nav, og røde Brembo "floaters")
SBS Sinter Road/Racing klodser FOR
Gafler wave-skive BAG
SBS Sinter Street-excel klodser BAG

BrakeTech Axis/CMC Carcon-Ceramic skiver har været monteret men uden succes.

Affjedring:
(Lavet hos HyperPro)
FOR
DLC-coated (sorte) inderben i forgaffel (lavere friktion)
Om schimset ventiler
Lav-friktion pakdåser
Nyserviceret med frisk olie

Bag
Om schimset Bagdæmper, med 2mm længere slaglængde
Nyserviceret med ny olie og gas
Styling
Komplet nyt, speciallakeret 2012-model kåbekit i design som er custom-lavet at TAQ-Design.

PVM Y7 fælge lakeret i Sort/Rød
Gul forlygte
Block-off plates for
Styrende spejl
Special-lavet bagende
SP-model sædeskald
HRC carbon tank
Carbon stumper hvor muligt
LED dioder boret op i bagende som nummerpladelys
R&G Fuld justerbart fodhvilersæt
R&G propper i stellet
Rizoma væskebeholdere Rød
Korte greb Sort/Rød
Rizoma carbon undertail (lakeret sort)
Hjemmelavet nummerpladeholder (pulverlakeret sort)
(Alle sølv - og alufarvet dele lakeret sort)
Sort pulverlakeret øversste gaffelbro
Rødeloxeret udstødningsophæng
Rødeloxeret kronrørs-møtrik fra Lighttech
Rødeloxeret preload-adjusters fra Valter-Moto
Rødeloxeret linksystem til gearskiftet
Rødeloxeret olieprop fra Lighttech
Rødeloxeret spacere for kalibere for
Sorte styrender fra Rizoma
Røde stålarmeret bremseslanger fra CORE
No-name bag-fodhviler beslag (så bagfodhvilere hurtigt kan afmonteres)
Yoshimura-RD engiene-slidere
Driven axle-block slidere bag (Rødeloxeret)
R&D axel-slidere for
Nummerplade lakeret sort på bagsiden
Ekstraudstyr
R&G Rear-set
Crash protection i begge ender samt på motor
HealTech Speedo Healer
HealTech DS Gearindikator

Bagagebære monteret på ekstra bagsæde. Lige til at "klikke på"
Bemærkninger
Cyklen er bygget til at blive brugt, og er ikke en pyntegenstand. Dog prøver jeg at holde den så cleen og pæn som muligt.
Styrer som en 600'er men trækker som en 1000'er. ;)

Kommentér på:
Honda CBR1000RR Fireblade SC59
Annonce