941 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kim B
Kim B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Erfaringer med Aprilia RS125 Erfaringer med Aprilia RS125

Har lige købt en spritny RS125. Jeg har før kørt 600 ccm bandit, hvor effektudviklingen var snorlige fra bunden op til det røde felt. Det kan man ikke just sige at RS125s effektudvikling er. Det er jo pisseirreterende at cyklen står stille i de par sekunder det tager at komme forbi 6000 rpm når man starter op fra rødt lys el. lign. Er det min maskine der skal justeres eller er det meningen at der skal være et megahul omkring 6000 rpm?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Aprilia RS125
  • #1   3. apr 2005 Her er et rigtig godt aprilia rs125 forum som nok skal besvarer alle dine spørgsmål etc: http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=20

• #2   3. apr 2005 Det er en 2takter, og den skal have masser af omdrejninger for at rykke sig. Tror ikke der er så meget at gøre ved det.

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2005

#3   3. apr 2005 Tak for linket. Det vil godt tage en krig at finde svaret der...

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2005

#4   3. apr 2005 Nå men er der så nogen der har et fantatisk råd omkring hvilken olie der skal bruges....
    Jeg overvejede Castrol TTS indtil jeg læste på apriliaforum.com at det var en skidt idé! Eller er det nu også det? Der må da være et ordenligt alternativ til IP's dyre olie.

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2005

#5   3. apr 2005 Jeg synes ikke den er sløv. Jeg er i gang med indkøring af maskinen (kun kørt 300 km), så jeg har ikke været over 9000 rpm endnu, men når den rammer 6500-7000 rpm får man et overraskende stort spark i røven taget i betragtning af at det er en 125'er

• Kim B
    Kim B Tilmeldt:
    apr 2005

#6   4. apr 2005 Fornuftigt at undersøge markedet før du køber...
    Jeg ved desværre ikke en klap om cross maskiner, kun gademaskiner.
    Mht. forsikring giver jeg ca. 1000 kr for en kasko med selvrisiko på 4000 kr, men det er altså kun fordi jeg er tegningsberettiget i Lærerstandens Brand. Ellers skal du slippe 3000-5000 hos andre selskaber. Kan du nøjes emd ansvar er prisen ca 1000 kr. hos GF

• #7   1. nov 2005 Hey, jeg har samme problem med min Tuono 125, og det er PISSE irriterende! Synes jeg læste inde på at engelsk forum at det havde noget med CDI'en at gøre, men vil gerne høre det på dansk smiley

Ikke nogen der kan hjælpe?

Kommentér på:
Erfaringer med Aprilia RS125

Annonce