960 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Lasse J
Lasse J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Erfaringer med Aprilia RS 125? Erfaringer med Aprilia RS 125?

Hej, overvejer at købe sådan en brugt RS 125. Man kan finde en brugt indenfor mit budget på 20.000kr, og den er meget billig at forsikre, da den kun er på 125cc.

Men er det noget som virker? 33hk i en lille 125cc totaktsmotor er da helt godt, men er det for meget til at kunne holde i længden?Eller skal jeg lede efter et alternativ?

Den skal bruges til hverdagskørsel, så den skal være pålidelig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Aprilia RS 125?
  • #1   26. jun 2012 det er en fantastisk lille knallert, super nem at smide rundt med på de små veje..

men til hverdags cykel er det noget skrammel... den skal virkelig ha lusinger før der sker noget, og den vil fra tid til anden gerne ha et cyl. kit..

og så er kørestillingen noget racerpræget...

• #2   26. jun 2012 hej ,nicky har helt ret i den skal ha nogen over nakken , men så den også sjov. jeg selv brugt min til og fra arbejde på når vejret altså tillader det ,jeg har et fint eksemplar af racen til salg

• #3   26. jun 2012 jeg har haft 2 stk. årg 98. de kan varmt anbefales når det er til lille kort.
    Blot skal du være opbs på 2-taks pumpen.
    Jeg har kørt 30.000 km. på modellen og brugte den til hverdagskørsel. og det virker den fint til.

• Lasse J
    Lasse J Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   27. jun 2012 Jeg ved godt at 125cc er sløvt ift. fx 500cc, men 125cc er MEGET billigere i forsikring. Har indtil videre kørt på en lettere tunet 50cc scooter, så tror godt jeg kan nøjes med en 125cc i starten smiley

Men tak for hjælpen, tror at jeg vil gå på udkig efter en RS 125, når jeg er færdig med mc-kortet.

Michael C: Har godt set din RS 125 til salg. Ser eller fin ud og står tæt på mig (bor i 5700). Jeg køber dog ikke nogen mc før jeg er færdig med mc-kortet, så hvis du stadig har den der, kunne jeg godt være interesseret. smiley

Kommentér på:
Erfaringer med Aprilia RS 125?

Annonce