{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.428 visninger | Oprettet:

Rygter om mc/bil ombygnings hus i Vejle. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har hørt rygter om at folkene bag Lauge Jensen har købt det gamle Ege tæpper i Vejle. Lauge skal så flytte der ud sammen med en masse andre ombygger/custum firmaer. Nogle der gør sig i biler, mc, lakering, polstring m.m. Man vil skabe en form for "bofællesskab" der kan trække på hinandens erfaringer.

Jeg syntes det lyder rigtigt spændende, men har ikke kunnet finde noget konkret på det?

Er det evt noget andre har hørt eller kender lidt mere til???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygter om mc/bil ombygnings hus i Vejle.
  • #1   6. okt 2014 "Pimp your ride" i Vejle? Lyder spændende.. smiley

• #2   6. okt 2014 ja. det lyder meget spændende. havde også hørt det..
    Lauge jensen, special biler og noget polering af biler og mcer. men mere ved jeg ikke endnu...
    men det er firmaer og for mig giver det mere mening at lege lidt med det selv. går for tiden og leger lidt med watertransfer film og ellers laver jeg også lidt pulverlak selv.
    det bliver man mere stolt af bagefter at have gjort det selv..

• #3   6. okt 2014 Det ville da være spændende at kunne følge med i opstarten af sådan noget, hvis altså det ikke er en and.
    Det må da sidde nogle mennesker derude der vil kunne tjene nogle penge på at producere en tv serie af forløbet.

• #4   6. okt 2014 tror ikke det er en and.. men det tager vel tid at bygge det om til formålet.. og ved ikke helt hvad planen er, ud over det er firma/firmaer.. så og komme ind og følge det fra starten af, er nok ikke noget man får lov til.. var til åbent hus ved Lauge jensen i år i horsens og det var ikke alle steder det måtte tages billeder og ikke alt man fik lov at se. men fik en stor indsigt i procesen og de valg man kunne vælge hvis man ville købe en cykel og var da også ude på en prøve tur

• #5   6. okt 2014 Det er Kirk der har købt det.. Han har også puttet penge i Lauge Jensen eftersom de er ved at gå konkurs..

• #6   6. okt 2014 Mente heller ikke i Real time : ) man kunne vel sende et filmhold til at følge dem og så klippe det ned til 45 min ; )

Kommentér på:
Rygter om mc/bil ombygnings hus i Vejle.

Annonce