Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger folk til mosten
  • #1   16. aug 2014 Findes der ikke nogen lokale mc køre klubber i nærheden hvor du kommer fra du evt kunne føges med??

Sådan har jeg da startet mange af mine mc venskaber med..

• #2   16. aug 2014 Jeg er næsten sikker på der er 5000 andre at være sammen med på Mosten smiley

• #3   16. aug 2014 Jep det er vel en 5000 stykker Chase.......... Så er man da ikk helt alene..

• #4   16. aug 2014 Du siger bare, til den første du møder:

Hva' så makker ? Ska' vi ik lige dele et par oonsepilsner ??? smiley

Så burde den være hjemme.... smiley

Go' fonøjelse - Og hils fra Fister der ovre...

• #5   16. aug 2014 Er oonsepilsner mon lige så " gode " som Thypilsner ............. smiley

• #6   16. aug 2014 Det ville hjælpe hvis man ved hvor du kommer fra ?

• #7   17. aug 2014 Jeg kommer selv fra Viborg af, ef blevet medlem af en gruppe på fb så og håber da hende jeg har snakket med er frisk på at tage med selvom stor alders forskel

• #8   17. aug 2014 Der burde være god mulighed for at finde nogen at køre lidt med og skabe nogen kontakter man kan tage med til diverse træf..

Startede selv i Randers, og fandt grupper både i Århus, Silkeborg og Viborg at køre med.. Evt tag til en masse åbenthus arrangementer til foråret i lokal området, der møder man også tit mange af de samme folk til grill mad og is smiley

Ellers er der vel også nogen mc klubber i nærheden man kunne tage og besøge, de plejer da tit og tage til træf rundt i landet..

• #9   17. aug 2014 Der er da bla CC Tigers i Viborg Dem møder jeg tit til træf og andre arrangementer de er nogle friske Boys and girls...
    Men noget andet er du virker som en frisk tøzz med gå på mod Så er du lige så frisk face to face som du er her bag skærmen, så er det bare med at komme ud. Langt de fleste bekendtskaber jeg har i mc verdenen har jeg lært at kende når jeg tar på træf mv alene. Bare gi gas min tøzz................. smiley

• #10   25. aug 2014 Jeg regner stærkt med at tage der til fredag, men dog vel og mærke kun hvis vejret er nogenlunde da regn sætter en stopper for meget der oppe.
    Jeg køre fra Brande smiley

Kommentér på:
Søger folk til mosten

Annonce