874 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Søger folk fra Esbjerg omegn, gerne med sportscykler/naked bikes Søger folk fra Esbjerg omegn, gerne med sportscykler/naked bikes

Hej gutter.

Søger et par at kører med i de danske sommeraftener og weekender, sådan nogen spontane ture hvor man lige sms'er til et par stykker om en køretur smiley

Skriv gerne hvis i er friske. Grunden til jeg søger folk med sportscykler/naked er fordi jeg som i kan se selv kører naked bike og er mest interesseret i sving osv smiley

Eller bare en tur igennem byen rent showoff! smiley Skriv gerne.

- Daniel Falk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger folk fra Esbjerg omegn, gerne med sportscykler/naked bikes
  • #1   29. jun 2012 ku jeg da godt være frisk på, når jeg blir færdig med sv-eren her i weekenden forhåbentligt..:)

• #2   29. jun 2012 hey, mig og kæresten kører ud fra sædding på gsxr 750 k7 og sv650s 99' samt en kammerat på en gsxf 750 k8 vi kører tit til vejes igennem kjelst mod børsmose på de "12 sving" og med de små veje videre derud af samt længere ture.... søndag tager vi til "karolinen" på den gamle lillebælt hvor de samles et par 100 stk til pølser og is smiley

• #3   29. jun 2012 Perfekt, lige min stil!

Tilføj mig gerne på facebook smiley

Daniel Falk Sørensen

• #4   29. jun 2012 Forresten var karolines da i søndags, og ikke nu på søndag, da det er d. 1 nu på søndag smiley

• #5   29. jun 2012 crap, det famne os rigtigt, men hver 1 søndag er der veteran bil træf derovre, og det har også min interesse at se på da det osse er en drøm hehe min far har en jeg låner nogen gange, om ikke andet ku der måske være et andet sted at køre hen smiley

• #6   29. jun 2012 Hvis I bliver medlem af MC Road Riders, så er der altid nogen som er friske på en tur....

• #8   29. jun 2012 Hehe er medlem af de to grupper og ja, der er ingen aktivitet. Nu er jeg også mere til lidt impulsiv sms "Ska vi kører om 20 min?" agtigt, og kører faktisk mest 2-3 cykler sammen.

Hvis en offroader synes det er sjovt at kører landeveje med sving så er han da velkommen! smiley Men er det ikke mere marbæk relateret? smiley

• #9   29. jun 2012 Jens
    Der sker aldrig noget i vestjysksmskæde.... Den anden gruppe kender jeg ikke, men det lyder heller ikke som, om der sker noget der.

Derfor blev jeg medlem af MC Road Riders. Der er sgu altid nogen som er friske på en tur.. Og hvis der er problemer med maskinen, så er der altid nogen, som kan hjælpe. Ydermere bliver der arrangeret fælleskøb af blandt andet olie og oliefilter, og klubben har en ny dæk maskine, så der hurtig kan komme nye dæk på.. Der er sgu kun fordele.... I skal være mere end velkommen en torsdag aften kl. 19.30 hvor der er klub aften.... smiley

• #11   30. jun 2012 Hvor ligger mc road riders? smiley er det den i tarp?

• #12   1. jul 2012 Daniel
    MC Road Riders ligger mellem Tarp og Guldager.

MC Road Riders
    Ravnsbjergvej 4
    6710 Esbjerg V

Vi har lige været på tur i aften fra kl. 18.30 til kl. 22.00....

Kommentér på:
Søger folk fra Esbjerg omegn, gerne med sportscykler/naked bikes

Annonce