Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frankies auktion...
  • #1   3. jun 2014 Har været der........ Ved ikk rigtig du kan jo se det live smiley Har lige løbet det igennem på hj siden syntes der er meget der er budt rigelig op i pris

• #2   3. jun 2014 Ja men kan slet ikke købe eller byde i butikken vel?
    Ja jeg har også løbet meget af det igennem men det er sku ikke ret overskueligt men ja priserne er ved være oppe ad plus når man ligger div ting så de prisender ved at være så de ikke kan betale sig..

• #3   3. jun 2014 Der er sgu mange fine ting men sys nu os priserne er ved at være budt langt op på nogle af tingene

• #4   3. jun 2014 Ja også hvis man skal gange med 1,5 så...
    Så en rsv (ikke at jeg skal have den) men den ville blive dyre end den pris den stod til i butikken.
    Men ja der er mange fine ting

• #5   3. jun 2014 Tror personligt nogle af priserne bliver banket kunstigt op, men er måske bare lidt paranoid hehe

men ja nogle af cyklerne bliver sgu alt for dyre

• #7   3. jun 2014 Jeg var også forbi idag og vil give mange ret i at mange af tingene er bud meget langt op, og det er også en mærkelig måde det er delt op på. Noget jeg ikke fatter er hvorfor man ikke på noget tidspunkt har forsøgt at komme af med alle de dele man havde liggende, istedet for at gå konkurs

• #8   3. jun 2014 gad vide hvad der sker med tingende hvis ikke de bliver solgt?

ja det er ikke nogen gavebod mere smiley

• #9   3. jun 2014 Nu er spørgsmålet hvem, der i virkligheden er arkitekten, bag det her. De priser der allerede er opnået, ville et udslag ALDRIG komme tæt på. Og slet ikke med så hurtig et salg, 14 dage for at tømme en butik, i den størrelse. Er nok tæt på verdens rekord i Danmark.

Jeg har har svært ved, at se det kan gøres, mere smart og sikkert. Der kan op INGEN måder opstå, nogen garanti sagen eller andet brok.

• #10   3. jun 2014 mener du priserne er lave da?

• #11   3. jun 2014 Jeg mener priserne er utrolige, høje i forhold til hvad. De ville kunne komme, op på ved et ophørsudsalg.

• #12   3. jun 2014 de få ting jeg har kigge på spare jeg omkring et par 100 på det vil sige at der skal ikke mange bud til før det ikke kan svare sig kontra tyskland hvertfald.

• #14   4. jun 2014 Dem tager jeg... smiley

• #15   4. jun 2014 Jeg kører også forbi i dag.
    Man håber da at finde et super tilbud, men som markedet ser ud lige nu er det jo også mange gode handler at gøre privat.

Jeg ved ikke hvad der er Utopi eller andet at tro de kan sælge f.eks 6 RSV 1000 i et ryk.
    Buddene er jo bindene så hvis der er bud så KAN de jo sælge 6 stk til viste priser.

Det er vel bare auktionsfirmaet der gør et godt stykke arbejde ved at få max penge hjem, og på den anden side nogle folk der er blevet fanget i en auktions stemning og ender med at give rigeligt for en vare.

• #16   4. jun 2014 Fik lige svar fra dem i dag. På cyklerne uden afgift kommer der 50% oveni budsprisen (20 % salær og efterfølgende 25% påsalær+bud). Afgiften er et skøn fra skat, om det er juridisk bindende er dog tvivlsomt. De fleste cykler u. afgift er således allerede alt for høje.

Desuden gælder der fortydelsesret:

For private køb af emner på en net-auktion gælder forbrugeraftaleloven, herunder også 14 dages fortrydelsesret. Eventuelle omkostninger forbundet med transport af købte emner, som returneres fra køber, betales af køber selv.

• #17   4. jun 2014 Damn, folk glemmer da vist at lægge de 50% oveni på stumperne, og de 25% på MCerne. Det er jo nærmest nypris delene allerede er oppe på!

• #18   4. jun 2014 Lasse

Fuldstædning. Nogen får sig en slem overraskelse i hvert fald smiley

Så er det godt de har fortrydelsesret smiley

• #19   4. jun 2014 Harley
    Salgspris: 289.995kr
    Afgift ca.: 140.000kr

Bud: 87.000kr +50% salær/moms = 130500kr

Så det er allerede 273.500kr.

Var også på hittegodsauktion i weekenden, rystet over hvad folk byder på gamle Bilkacykler med defekte gear, bremser og punkterede hjul. Rask væk 5-700kr for en cykel der skal have nye dæk, kæde og bremser bare for at virke ordentligt, når den koster max 2000kr fra ny

• #20   4. jun 2014 #18
    Jeg ved ikke lige hvor du, har fundet fortrydelse retten, ved konkursauktion.

• #21   4. jun 2014 "Bombe" har umiddelbart ret i at der er fortrydelses ret.
    hvis man går ind på Auktionshuset.dk og læser vilkår skriver de også at der er 14 dage fortrydelse hos dem.

16. Fortrydelsesret for private køb
    For private køb af emner på en net-auktion gælder forbrugeraftaleloven, herunder også 14 dages fortrydelsesret. Eventuelle omkostninger forbundet med transport af købte emner, som returneres fra køber, betales af køber selv.

Såfremt køber benytter sig af sin fortrydelsesret, refunderer Auktionshuset dab A/S betalingen umiddelbart efter og senest 30 dage efter, at varen er sendt retur og modtaget af Auktionshuset dab A/S.

Auktionshuset dab A/S forbeholder sig retten til at vurdere misbrug af fortrydelsesretten og kan derfor vælge at AFSLUTTE kundeforholdet og lukke kundens konto hos Auktionshuset dab A/S.

• #22   4. jun 2014 Ja det er desværre ikke geo gavebod smiley

Et par Dainesse bukser ville jeg kunne spare 300 på i forholdt til fc moto.... Lige nu hvertfald

• #23   4. jun 2014 Med de priser skal jeg sku han min cykel på auktion, det er jo total sygt hvad folk byder det op i

• #24   4. jun 2014 Ja nu har jeg været der og man skal vide hvad man går efter men jeg kommer ikke til at byde på noget smiley

• #25   4. jun 2014 # 17 Det er ikk helt rigtigt !! På stumper og mc med afgift skal du lægge 20% salær og moms af salær altså i alt 25 % på din budpris...... Og mc uden afgift er det bud + 20% salær og moms af hele beløbet...

• #26   5. jun 2014 Ja, så hvis du byder 100kr kommer der 20% salær, så er man på 120kr, og så 25% moms af hele beløbet så er man på 150kr. Det må jo være 50%

• #27   5. jun 2014 #26
    På cykler med afgift er der 'kun' moms på salær.
    Så der er det budsum +25%.
    På udstyr eller cykler uden afgift kommer du af med budsum +50%.

Tror der er mange der bliver overrasket når de sammenligner deres køb med markeds priser.
    Men der er da helt sikkert også nogen der får en ok deal

• #28   5. jun 2014 Det har ikke noget at gøre med afgift, men om varen er brugt eller ny.
    Brugtmomsordningen, som er moms kun på salæret, gælder kun brugte varer.
    Hvis du køber en MC der er ubrugt, uagtet om den er med eller uden afgift, er det altså 50% oveni.

Kommentér på:
frankies auktion...

Annonce