Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjejletræf 2013
  • #1   7. feb 2013 Tak for et godt initiativ.

profilbillede
  • #2   7. feb 2013 Sådan! Jeg er på!

Tjek eventuelt mit forumopslag FÆLLESTUR (SILKEBORG)
    - og så lad os krydse fingre for en masse fællesture i år smiley

Ses d. 24. marts!

• ole n
    ole n Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 6
    #3   8. feb 2013 Vi fra Sejling mc håber at I vil møde op til Hjejletræf 2013

• #4   8. feb 2013 Mig og en kammerat fri Viborg kunn godt være klar på at tage med smiley

• #5   9. feb 2013 Syntes dem der har lyst skal smide det på deres facebook så vi kan blive mange

• #6   9. feb 2013 Lyder godt, vi kommer nogle stykker her fra.

• ole n
    ole n Tilmeldt:
    feb 2011

#7   18. feb 2013 Hjemmesiden til Hjejletræf 2013 er under opbygning, men det er muligt at se den hvis du logger dig på Sejling MC og klikker på linket.

• kim o
    kim o Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #8   27. feb 2013 Jeg har lavet en facebook gruppe der hedder mc ture med et kranie som logo, anmod om medlemskab, vi samles omkring herning inden og tager med på fællesturen... Så kom glad

• #9   27. feb 2013 Nu spørger jeg måske lidt dumt, men er det ikke blevet lukket/aflyst de sidste par år pga. policen og ejeren af hjejle-kiosken var utilfredse med at der kom brok fra de gamle mennesker med for mange penge ovre fra papir'en? Mener da at have læst det i MJA på et tidspunkt.

• ole n
    ole n Tilmeldt:
    feb 2011

#10   28. feb 2013 Hej Rasmus.
    Du spørger ikke dumt. Det er rigtigt,at der har været problemer,men de er nu ryddet af vejen efter et møde med Hjejleselskabet og Hjejle-kiosken og den nye arrangør.
    Med hensyn til politiet er der heller ingen problemer. Tilladelsen er gået igennem og hjemmeværnspolitiet vil gerne være behjælpelig palmesøndag. Det eneste vi nu mangler er,at vejrguderne er med os.

• #11   28. feb 2013 Jamen det er jo super. Har selv været forbi nogen gange for at kigge og syntes altid det er fedt med et arrangement hvor folk mødes om en fælles interesse. Tak for svaret og så håber jeg da vi ses dernede (leder med lys og lygte efter noget at køre på :))

• ole n
    ole n Tilmeldt:
    feb 2011

#12   28. feb 2013 Hvad vil du gerne have,at køre på?

• #13   28. feb 2013 Tjaa.. har været inde og hyggesnakke med et par forhandlere og den ene spurgte mig hvad stil jeg kigger efter. Jeg kiggede rundt i butikken og svarede "en af hver".

Var i går ude og kigge på en Honda CB 600 Hornet, men fik den ikke prøvet pga. frost. Er lige kommer hjem efter af have kigget på en Yamaha XJ 750 Maxim hvilket faktisk kører overraskende godt. Men jeg har ikke noget at sammenligne med, har ikke kørt siden jeg bestod køreprøven i efteråret. Vil have noget der har lige mængder sjov, fart, acceleration, køreglæde og komfort. Det den måske mangler i acceleration kan blive opvejet af komfort. Men det skal stadig være en man føler kan flytte sig

• ole n
    ole n Tilmeldt:
    feb 2011

#14   1. mar 2013 Jer kører selv på VFR 750,prøv sådan en,så får du det hele.

• ole n
    ole n Tilmeldt:
    feb 2011

#15   22. mar 2013 Hjejletræffet er desværre aflyst pga. vejret. Søren og Louise holder åben, så hvad med og tage bilen og køre derned en tur, der er kaffe på kanden. Vi kommer selv derned ved 12,30 tiden. Vi ses.

Kommentér på:
Hjejletræf 2013

Annonce