1.466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

MC og Roskilde Festival? MC og Roskilde Festival?

Hej MCG
Jeg overvejer at tage mc'en til roskilde i år, hvad har i af erfaringer med det?
Jeg skal ikke bo i MC-campen, men har overvejet at bruge de 210 kr ekstra på at købe billet dertil, og så parkere cyklen derinde under trygge omgivelser. Er det de ekstra penge værd, eller er der andre steder det er praktisk at parkere?
Og hvordan er underlaget at parkere på, i forhold til risikoen for at støttebenet synker i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC og Roskilde Festival?
  • #1   27. maj 2011 Du kommer til at holde på en mark, så tag en plade med til at smide under. Ellers ingen erfaring desværre.

• #3   27. maj 2011 Har allerede en plastikplade med diameter som en stor kaffekop liggende under sadlen, regner dog med at finde en der er lidt større hvis det skulle blive dårligt vejr..
    Har i andre gode råd ifm. festivalen, er de 210 kr. ekstra "pengene værd", eller har i erfaringer med at holde andre steder i nærheden?

• #4   27. maj 2011 og tag et par gode vandrestøvler med fordi du skal vade ned fra det aller fjerneste hjørne. for at komme til indgangen

• #5   27. maj 2011 du kan holde oppe på mit arbejd, jupiter cykler i roskilde 5min gå ben fra stationen og bussen går direkte derud:)

• #6   28. maj 2011 Kan kun anbefale at parkere MC'en på den specielle camp. Der er pænt, rent og dem som ligger der holder øje med Mc'erne så der ikke lige er en flok ungersvende som synes at det er sjovt at kravle rundt på den. Der er ikke adgang for andre på den del af campen end dem som har cykler stående derinde - dvs ikke alle mulige gæster osv......
    Har selv været der på mc de sidste 3 år og kan kun sige at der er selvjustits der og alle har respekt for hinanden, så der er heller ikke en milliard telte, samt diverse afspærringer bliver respekteret - så i bund og grund ordnede forhold og ingen mega lange køer til toiletterne;-).
    Eneste ulempe er selvfølgelig afstanden til pladsen - sidste år lå campen på modsatte side af Køgevej.

• #7   28. maj 2011 Det gør den vist igen i år, men jeg har stadig tænkt mig at campe inde på det traditionelle campingområde. MC-campen skulle kun være til parkering.

Er der baggageopbevaring/agora ved MC-campen?

• #8   30. maj 2011 Nej der er ingen bagage opbevaring mm. udover et evt. telt.

• #9   30. maj 2011 Nej okay.
    Synes der er mere og mere der taler for at finde et random sted at parkere, evt. bare på den almindelige parkeringsplads.. Var lige derude forbi i dag, og "Øst for Køgevej" er godt nok et stykke vej væk.

Kommentér på:
MC og Roskilde Festival?

Annonce